Gestopt met de pil in mei 2017

Hey dames,

Nou, ik ga dus naar ronde drie. Afgelopen zondag kreeg ik lichte bloedingen, en nu is mijn ongi dus echt doorgekomen.
Ik heb deze keer echt een super korte cyclus gehad, 21 dagen.
Ik baal er wel een beetje van dat mijn lichaam nog altijd van slag lijkt te zijn. Ik hoop dat dit geen voorteken is van mijn 'aandoening', dat ik dus al niet meer zwanger kan worden...

Ik merk dat ik het best vervelend vind. Zeker omdat je er eigenlijk niet echt met iemand over kunt praten. Mijn vrienden en familie weten mijn geschiedenis, en ondanks dat ons zoontje bijna 3 is heeft nog niemand gevraagd naar een tweede kindje. Omdat ze onze situatie dus kennen, en weten dat het mss een heel gevoelige vraag kan zijn.

De familie van Jasper en zijn vrienden daarentegen zijn anders, zij zijn er niet zo mee bekend. Laatst hadden we een familiefeest en kreeg ik die vraag wel 3 keer. Pffff... was echt niet fijn hoor.

Aan de ene kant zou ik het zo graag aan iemand vertellen zodat ik meer steun kan krijgen, maar aan de andere kant, tja... ik weet het niet.

Heb het gewoon een beetje moeilijk nu, en het gevoel dat ik bij niemand terecht kan. Misschien ook wel de hormonen van het ongi zijn...
 
Hoi allemaal ! Hier een update van mij.
Na een cyclus van 49 dagen (nod is zaterdag) heb ik vandaag toch een test van de action gedaan die ik had liggen. Erg vroeg en midden op de dag gedaan... iets met niet kunnen wachten haha.
Gelijk een vage 2e lijn ! Ik durf het niet te geloven en heb zojuist 2 nieuwe testen gekocht en ga nu elke dag even testen !! Ik heb denk ik mijn innesteling gevoeld , een week na mijn eisprong 2 dagen lang af en toe steekjes en een trekkerig gevoel. Ik hoop dat jullie ook snel een positieve test hebben!
 
Gefeliciteerd MadamMandy? wat een mooi nieuws zeg. Op naar de eerste echo en hopen dat alles goed gaat!

Vervelend Sharon steeds die vraag op nieuw. Ook niet fijn om er dan steeds mee geconfronteerd te worden lijkt mij. Sterkte er mee! En succes met ronde 3
 
Gefeliciteerd MadamMandy! ik wens je een fijne zwangerschap toe! ik kan niet wachten tot ik zelf eind volgende week mag testen ;) hoop dat iedereen snel een positieve test in handen heeft!!
 
En dan word je opeens op dag 38 ongesteld zonder dat je er erg in hebt. Pfff stiekem een tegenvaller hoor. Maar goed...op naar poging twee...en wel fijn om nu weer door te gaan, geen onzekerheid meer.
 
Gefeliciteerd MadamMandy! Super leuk :)

Ontzettend jammer BV, maar inderdaad geen onzekerheid meer.

Ik heb vandaag menstruatiekrampen en nog steeds wat bloedverlies. Ik denk dat zaterdag mijn menstruatie gewoon door gaat komen helaas.
 
Jammer BV ik had op een beter resultaat gehoopt voor je. Nu hopelijk een mooie 2de ronde. Veel succes.
 
Vervelend Mamaatje, enige voordeel is dat het dan wel regelmatig is.
 
Hier inmiddels maar weer een test gedaan omdat de kramp er niet beter op geworden is, alleen maar meer. Maar gewoon negatief. Dus nog maar weer wat meer geduld opbrengen?
 
Terug
Bovenaan