Gestopt met de pil in mei 2017

Gefeliciteerd MadamMandy! ?

En jammer BV.. en ook voor jou Charly en Mammaatje91, wie weet blijft het nog uit en anders ook op naar de volgende ronde! 

Hier nog steeds geen ongesteldheid, ben ondertussen gestopt met tellen van de dagen.. ben er ook niet zo veel meer bezig als aan het begin gelukkig kan nu toch niks anders doen dan wachten.. 

 
 
Wat leuk Mandy! Gefeliciteerd!
balen BV.. je weet nu wel waar je aan toe bent op naar ronde 2 idd ga ook nog maar niet beginnen aan ovulatie testen denk dat ik mezelf helemaal wild maak.
@charly oke dat is echt niks aan al bijna zover... wel beter  als dat achter de rug is dan lekker afleiding aan je vakantie. Wij gaan ook niet hebben net nieuwbouwwoning dus voor en achter tuin moeten eraan geloven @BV haha succes met echt klussen?
 
@sharon sterkte ermee wat een lastige situatie voor je.. 
@mamaatje misschien neemt het weer af ik had maandag dinsdag ook erge menstruatie krampen maar rest vd week niks meer. Duim voor je
@kim hoop dat bij jou ook snel je menstruatie komt dat wachten op is echt niet fijn knap dat je het zo los kan laten!
@iedereen het beste aankomende tijd! Op naar positieve testen!
 
Hier even een kleine update: gisteren met erge pijnklachten naar de huisartsenpost gegaan. Op basis van afwijkende urine en de pijn kon ik door daar de gynaecoloog. Daar allerlei testen doorlopen. Ik had een afspraak staan voor verwijdering van een cyste, maar wat blijkt, die hebt ik helemaal niet ? er zit een vochtophoping achter mijn baarmoeder en die veroorzaakt de pijn. Blij dat mijn huisarts dat verkeerd had. Vochtophoping moet vanzelf weg gaan, maar kan wel gepaard gaan met zeer pijnlijke steken.  Mijn cyclus is verder gewoon langer dit keer dus ik moet gewoon geduld hebben. En verder zag de boel er daar goed uit om zwanger te kunnen worden. Ik kan niet wachten op de volgende ronde??
 
Oh wat een goed nieuws Charly! Je zal wel opgelucht zijn.
 
Gisteren ongeveer een half uur nadat ik het berichtje had getypt kwam mijn menstruatie door na een cyclus van slechts 23 dagen. Wij zijn door naar ronde 4 ;)
 
He dat is balen mamaatje91! Ook door naar de volgende ronde dus. Geduld is een schone zaak! 
@charly: wat een verhaal! Klote dat je zo'n pijn hebt... maar fijn om te horen dat het verder allemaal goed zit daar beneden ?
Succes weer allemaal!!!
 
Gefeliciteerd MadamMandy!!
Charly fijn dat je gewoon door kunt naar de volgende ronde! 
Ik heb een paar dagen geen ovulatietesten gedaan, gisteren nieuwe bezorgd gekregen. Gisteren wat ie dik negatief, amper geen lijn te zien. Net 1 gedaan en deze heeft bijna een dikke streep! Scheelt niet veel. Denk vanavond of morgen nog zon test en dan kan ik rond 29 juli gaan testen! Ik zit vandaag op dag 18 van cyclus. 
 
Succes in de volgende ronde mamaatje! 
En Maris inderdaad een goede timing voor de bezorging en veel plezier met klussen?
 
Terug
Bovenaan