Gestopt met de pil in mei 2017

Wat super fijn Charly! Wel shit dat je zon oijn heb hoop voor je dat het snel afneemt.
Balen mamaatje! Zo das echt precies optijd Maris goede timing!
 
Ik weet niet precies hoe mijn cyclus loopt ooit voor de pil Was mijn cyclus altijd kort vandaag zit ik op dag 27.. ik ga morgen ochtend mocht er nog niks aan de hand zijn testen. Ik voel helemaal niks dus heb geen goede hoop op positief eigelijk.
 
Succes allemaal en een fijn weekend!
 
Hmm nou twijfel ik weer of ik mn eisprong had gevonden. Vandaag was streepje alweer lichter aan het worden denk ik. Wat denken jullie? http://nl.tinypic.com/r/2duf0py/9 
 
Ik denk dat je middelste dan de eisprong was?
Weet het niet hoor ik zelf nog geen ovulatietesten gebruikt
 
OHallo allemaal,
Ik weet niet of ik nog kan aanschuiven bij deze groep? Ben drie weken geleden gestopt met de nuvaring. Twee dagen erna ongesteld geworden en nu wachten op de volgende ongesteldheid/hopelijk zwangerschap! 
Wij willen graag voor ons tweede kindje gaan, in mei 2015 is onze zoon geboren! We hebben niet zon makkelijke zwangerschap gehad (prenatale depressie) waardoor ik er lange tijd niet klaar voor was. Na een hoop behandelingen zijn we er nu beide klaar voor! Helaas wel onder begeleiding van het ziekenhuis. Aankomende donderdag hebben we een afspraak in het ziekenhuis om alles door te nemen.
Als het allemaal volgens het boekje is gegaan dan had ik afgelopen woensdag mijn eisprong en zal ik rond 26 juli kunnen testen! Ik ga er niet vanuit dat het weer meteen raak is, maar hoop wel dat er in ieder geval iets gebeurd!
Ik heb aardig wat pagina's terug gelezen van jullie allemaal.. Ik hoop dat ik hier wat mee kan kletsen, want ook ik vind wachten super vervelend haha! Ondanks dat iedereen zegt dat de tijd bij een tweede sneller gaat en dat je er niet zo mee bezig bent als bij de eerste vind ik dat dus niet. 
Zo een heel verhaal. Excuses als het een beetje langdradig is, maar op dit moment heb ik maar weinig mensen met wie ik kan praten hierover. 
Iedereen succes met ongesteld worden, klussen of testen!
 
Welkom Tanja en natuurlijk kun je aanschuiven,  iedereen is welkom. Klinkt als een heftige eerste zwangerschap zeg. En wat stoer dat jullie het nu gezamenlijk weer aan gaan. Je eerste ongesteldheid al gehad?
 
Hier inmiddels de rode vlag uit? op naar ronde 3
 
 
 
Hey tanja1989 
Tuurlijk mag je altijd gezellig meepraten. Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch. Lijkt me onwijs zwaar zo'n postnatale depressie. Gelukkig dat het nu weer de goede kant op gaat. 
Iedereen een fijn weekend, veel succes met klussen, wachten of wat dan ook. Ik weet op het moment niet of ik nou op het wachtbankje zit of juist nog moet klussen. Dus doe maar een combi van beide?
 
Hihi kim weet je niet op welke dag van je cyclus je zit? 
Hier een aanstaande klusweek hahahaa maar weet niet precies welke.dag ovulatie.. Volgens zon rekenschema de 19e mjah.. Hoe erg kan je daar van op aan he...
 
Haha hier ook vandaag de rode vlag uit gegaan op naar ronde 3 is de pijn al iets minder charly?
zo tanja dat klinkt heftig zeg! Succes en gezellig dat je mee praat!
iris kip denk gewoon om de dag klussen moet het vast x goed komen toch ;) in welke ronde zit jij?
 
 
Terug
Bovenaan