Gestopt met de pil in mei 2017

@Charly nee helaas nog geen ongesteldheid gehad iig niet eentje na de laatste 'ongesteldheid' na het stoppen met de nuvarinG
@Kim ik had een prenatale depressie wat betekend dat ik er tijdens de zwangerschap last van heb gehad.. Symptomen vooral paniekaanvallen. 
Verder nu dus druk aan het klussen en donderdag horen we hoe we deze zwangerschap gaan aanpakken qua medicijnen enzo..
Is het voor jullie allemaal het eerste wondertje of al de tweede? Ik hoop zo dat iedereen snel zwanger is.. Het is namelijk een enorm wonder! Die kleine van mij is al twee en die blijft mij soms zo verbazen! Ben verliefd ?
 
Ik weet wel dat ik op dag 15 van mijn cyclus zit. Maar aangezien de vorige cyclus opeens 40 dagen was weet ik niet of dat deze keer weer zo zal zijn en dan moet mijn eisprong pas volgende week komen of dat ie nu weer rond de 30 dagen zal zijn en ik nu dus ongeveer mijn eisprong heb. Vandaar het niet weten waar ik aan toe ben. 
 
 
Avb89 dit is eigenlijk mn 1e ronde weer was
in april zwanger na 1 maand dus direct raak helaas werd
Dit een miskraam, nu net 1e ongesteldheid weer gehad dus we kunnen er weee
Voor gaan... Ja maakt dat eigenlijk nog uit om de dag enz? Wij ook wel.is 2/3 dagen achter elkaar..
 
 
 
 
Ik hoop ook voor je Iris dat het snel raak is en dan ook goed mag gaan. Lijkt me super naar een miskraam..
Ik ga heerlijk slapen met kramp in mijn onderbuik! Zal wel een aankondiging zijn voor mijn ongesteldheid ofzo.. 
Raar toch rond de 25ste dag kramp?
 
Nou ik ben erachter gekomen dat niks raar is! Ik ben in mei gestopt, in juni na 23 dagen ongesteld en in juli na 37 dagen.... 
Ik denk dat ik ga proberen overal wat meer afstand van te nemen in de hoop dat ik mezelf niet zo gek maak. Ik ga dus proberen wat minder eraan te denken en dus ook minder op het forum zoeken naar van alles. Focus even ergens anders op leggen. 
Tot snel mensen en allemaal heeeeeel veel succes
 
@ Avb de pijn is inmiddels een stuk minder. Nog steeds wel wat kramp, maar ik kan nu gewoon weer alles doen. Dus dat scheelt enorm. En gewoon blij om weer in de volgende ronde te zitten en er weer voor te kunnen gaan. Ook heel blij dat dit het moment was. De geplande ovulatie komt nu precies voordat ik een weekje weg ben. Dus dan kunnen wij nog even klussen voor die tijd?.
 Bij ons zou het voor de eerste zijn Tanja. Maar het kan inderdaad zijn dat je na 25 dagen ongesteld wordt. Lichaam moet weer even een ritme vinden. 
Wat verschrikkelijk lijkt mij dat een miskraam Iris. Hopelijk Heb je het een beetje een plekje kunnen geven. Heel veel succes nu en ik hoop dat er wat moois voor je mag uitkomen. Om de dag seks hebben is trouwens voor de zaadkwaliteit van de man. Maar je kunt natuurlijk ook zeker elke dag klussen. Gewoon doen waar je zin in hebt!
 
Terug
Bovenaan