Gestopt met de pil in mei 2017

Hi Tanja! welkom bij de groep, heftig je eerste zwangerschap zeg! fijn dat jullie nu onderbegeleiding staan hoop dat het hierdoor voor jezelf een veel positievere ervaring zal zijn. Wij zijn momenteel bezig met ronde 2 voor wondertje nummer 1. ik mag aan het einde van de week testen of het is gelukt en momenteel denk ik dat ik echt helemaal gek wordt van de zenuwen... ;) nog een paar dagen afwachten hou ik mezelf dan maar voor. Hopelijk voor jou rond de 26e ook een positieve test!
 
bedankt carly, ja het gaat wisselend! ene dag ben je er minder mee bezig dan de andere dan komt het weer even hard aan dat het niet zo mocht zijn. maar we gaan met goede moed weer verder! het zwanger worden lukt teminste haha ik was er altijd van overtuigd dat dat mij niet zou lukken (vraag me niet waarom) fijn dat je pijn minder is!
 
Welkom Tanja!
Hier is het vreselijke wachten begonnen tot 28 juli. Hebben maar 1 keer geklust dus hoop dat het raak was :)
 
 
Snap ik Iris, Blijft altijd lastig als een grote wens niet vervult wordt.
Jij heel veel succes op het wachtbankje Maris
 
 Veel sterkte met het wachten Maris! ik vindt dat nog wel het ergste die 2 weken wachten.. Helaas zelf gister ongesteld geworden dus helaas gaan wij verder naar ronde 3. Vondt het onverwachts toch wel even moeilijk toen ik ondekte dat ik ongesteld was geworden...
 
 
Mijn vriend reageerde tot nu toe erg kalmpjes als ik ongesteld werd. Zo van komt vanzelf wel een keer. Ik merkte dat dit iets is wat ik erg lastig vond, dit heb ik ook wel uitgesproken naar hem. We hebben het er wel goed over gehad en het is ook allemaal niet erg natuurlijk, we willen het allebei graag. Maar ik merk dat ik er als vrouw dan net iets anders mee om ga. Ik heb elke keer het gevoel van falen ofzo. Is dit iets wat jullie ook herkennen dat je partner wat luchtiger reageert dan jijzelf? ?
 
Ja hier zeker zo! mijn man is er heel erg rustig onder net wat jij ook zegt "komt vanzelf wel hoor" terwijl ik er helemaal mee bezig ben! gisteren was hij wel heel lief toen ik erg teleurgesteld was, aan de ene kant vindt ik het ook wel fijn dat hij het iets nuchterder ziet, hierdoor kan ik het wat beter in perspectief zien.
 
Hier precies hetzelfde. Ik merk dat ikzelf er heel veel mee bezig ben. Mijn vriend heeft dat veel minder en staat er inderdaad veel nuchterder in. Al vind hij het helemáál niet erg vind dat we nu heel wat vaker klussen. En soms zegt ie wel zomaar uit het niets oh misschien ben je nu wel zwanger of vanavond appte ik hem dat ik steken in mijn onderbuik en onderrug had en dan gaat ie wel meteen op internet zoeken of dat symptomen zijn van een mogelijke zwangerschap dus hij is er op zijn manier ook wel weer mee bezig
 
Terug
Bovenaan