Gestopt met de pil in mei 2017

Fijn dat jullie dat wel herkennen.  Ik ben ergens ook wel blij dat hij er zo nuchter onder is. Maar soms wil je dan gewoon zien dat de teleurstelling gedeeld wordt. En inderdaad Kim meer klussen is altijd leuk. Als is bij ons de hoeveelheid wel gewoon gelijk gebleven ?
 
Mijn vriend is er ook heel rustig onder. Ik maakte me bij voorbaat al druk of ik überhaupt wel zwanger kan worden en hij totaal niet.
 
Ik zit vandaag op dag 8 in mijn cyclus. Geplande ovulatie is aanstaande zaterdag. Wij mogen dus weer aan de klus!
 
Ik zit ondertussen op dag 21 dus ik zit gezellig op het wachtbankje. Ik ben benieuwd hoe lang dat dit keer gaat duren. 
 
1 van de 2 wachtweken zijn na vandaag voorbij. De dagen vliegen voorbij maar voor mijn gevoel duurt het zo lang! Denk ook niet dat het raak is deze maand. Volgende ronde ga ik geen ovulatietesten gebruiken want dan gaan we ontspannen op vakantie. 
En hoever ben jij charly?
 
ik zit op cyclus dag 5 en de geplande ovulatie staat aangegeven op 9 augustus (ik heb vrij lange cyclus en enigsinds onregelmatig dus het is een gemiddelde) dit is voor ons ronde 3 en we zijn weer vol goede moed! Spannend Maris20, soms kan je lichaam je ook voor de gek houden wie weet ben je juist wel zwanger geworden! 
 
Spannend maris En Kim. Ik zal voor jullie duimen. Mamaatje en Janneke veel plezier met klussen dan. Ik zit geloof ik een beetje tussen jullie beide in? ik ben blij dat ik het deze maand iets ontspannener zie. Deze ronde krijg ik een dag voor tot 1 dag na mijn werkvakantie week de ovulatie. Ga er deze ronde dan ook niet van uit.
 
Iemand enig idee hoe innesteling voelt? Het is net of ik helft van mijn vorige zwangerschap vergeten ben. Gemiddeld is deze rond dag 9, en teruggerekend zit ik nu op dag 8 na vermoedelijke eisprong. Heb sinds een paar uur een soort menstruatiepijn maar ik bloed niet. Wat erg dat wachten zeg? 
 
 
Terug
Bovenaan