Gestopt met de pil in mei 2017

<p>Ja zodra er nieuws is laat ik van mij horen. Nu bij elk steekje ren ik naar de wc en verwacht een veeg (oud) bloed te zien maar elke keer is er toch weer niks. Hoe bedoel je ik loop mezelf op te vreten haha. Kan niet wachten tot het zondag is. </p>
 
<p style="text-align: left;">@Kim oh wat spannend! Je zou maar net geluk kunnen hebben ;)</p><p>@Sharon fijn dat je je weer beter voelt. Nieuwe ronde nieuwe kansen!</p><p>Mijn menstruatie heeft zich vandaag ook goed doorgezet.</p>
 
<p>Spannend Kim!</p><p>Ik ben maandagavond ongesteld geworden dus op naar ronde 2.</p><p>eigelijk is dit de eerste x spontane menstruatie sinds lange tijd (Pil&spiraal) ik was door m'n spiraal ruim 2 jaar niet meer ongesteld geweest, nu weet ik het weer buikkramp/pukkels/humeurig haha ellende.</p><p>Maris nee heb geen ervaring met ovulatie testen. Heb zelf zoiets eerst maar is afwachten had bedacht dat na een maand of 6 te gaan doen. Gebruiken meer al ovulatie testen?</p><p>Hopelijk hebben we allemaal snel goed nieuws! </p>
 
<p style="text-align: left;">Zijn we vast met z'n drieën in de volgende ronde!</p><p>Ik gebruik geen ovulatietesten. Als er met een half jaar proberen nog niets uit is gekomen wil ik het wel overwegen. </p>
 
<p>Haha, het wordt al gezelliger in het 'op naar de volgende ronde'-groepje, lol. Alhoewel ik natuurlijk goed snap dat dat ook weer een teleurstelling met zich mee brengt.</p><p>Ik kan mij nog heel goed herinneren toen ik voor de eerste ging dat ik toen echt super er mee bezig was, en toen heb ik ook ovulatietesten gedaan. Deze testen hebben bij mij trouwens niet gewerkt. Ik heb indertijd niet positief getest, en toch was ik zwanger.</p><p>Hoewel wij nu natuurlijk heel hard hopen op een tweede kindje sta ik er nu veel relaxter in. Om heel eerlijk te zijn vind ik het niet zo heel erg dat ik nu naar de volgende ronde doorga. Natuurlijk hoop ik wel dat het deze tweede ronde wel raak is.</p><p>Misschien komt het ook omdat ik mij de afgelopen weken best ellendig heb gevoeld door het ontpillen en ik mij nu weer veel meer in balans voel. Het voelt nu alsof mijn lichaam er nu wel klaar voor is.</p><p>Ik zit nu dus op dag 2 van de nieuwe ronde. Mijn cyclus duurt trouwens ongeveer 25 dagen, en die van jullie?</p><p>En Kim, hoe gaat het? Nog altijd goed hoop ik?</p>
 
<p>Ik moet nog een dag of 7 wachten op zekerheid. Dan zou ik ongesteld moeten worden. Ik ben er ook echt de hele dag mee bezig. Soms denk ik: jaaaaa ik ben misselijk. En soms denk ik: dit is een menstruatie achtige kramp. Pffffff</p>
 
<p>Ik heb trouwens geregeld problemen met het forum! Kan vaak niet inloggen of reageren! Maar ik lees wel mee hoor!!!! Gelukkig ben ik niet de enige die er zo mee bezig is....</p>
 
Terug
Bovenaan