Gestopt met de pil in mei 2017

<p>Spannend hoor BV! Nog even afwachten dus.</p><p>Wat is jullie ervaring met het innesteling? Hoeveel bloedt je dan en wat kan je er van voelen?</p>
 
<p>Hier nog steeds niks. Wel de hele dag al last van steekjes links onderin mijn buik beetje in de buurt van mijn lies maar verder nog steeds geen klachten of iets dergelijks. Gisteren voor de zekerheid wel alvast een test gehaald. Nu wachten tot zondag (duurt lang?)</p>
 
<p>He meiden! </p><p>Zo te lezen ben ik niet de enige waar bij het lichaam toch een beetje in de war is van het ontpillen..</p><p>Twee dagen geleden had ik overdag ineens wat buikkrampen en het gevoel alsof ik ongesteld zou worden. Savonds had ik inderdaad wat donker bloed, zoals ik normaal gesproken ook aan het begin van mn menstruatie heb. De volgende ochtend weer een klein beetje bloed bij het afvegen, maar daar is het bij gebleven. Ben dus niet ongesteld geworden en zit ondertussen op dag 36 van mn cyclus. Erg vreemd.. heb paar dagen geleden al een test gedaan maar deze was negatief. En kan me ook niet voorstellen dat het een innestelingsbloeding was, want het was al dag 34 van mn cyclus.</p><p>Erg vreemd allemaal. Hoop dat ik nu snel gewoon ongesteld word zodat ik naar de volgende ronde kan</p>
 
<p>Hoi, ik volg dit forum al een tijdje en wil graag meepraten :-D Ben eind mei gestopte met de pil en zit nu waarschijnlijk net in mijn vruchtbare dagen. Spannend voor iedereen zeg, hopelijk lukt het iedereen snel!</p>
 
<p>Pfff ik word helemaal gek van mezelf. Nog 6 dagen voor ik ongesteld zou moeten worden en ik word gek van het wachten! Het ene moment denk ik: Ooh ik voel menstruatie achtige krampen en het volgende moment denk ik: ik ben misselijk. Je kunt jezelf aardig gek maken!!!!!</p>
 
<p>Hoi! Ja BV, wachten duurt lang hè! Haha, hoop dat het raak is voor je. Nog even geduld! </p>
 
<p>Spannend BV, kim en kimmie.</p><p>Ik ga voor jullie duimen dat de ongesteldheid weg blijft en we binnenkort de eerste van ons mogen feliciteren. Gebruiker332848 welkom en leuk dat je er bij bent. Geloof dat je aardig gelijk lopen. Hier ook de vruchtbare dagen. Vandaag is vermoedelijk mijn ovulatie.  Dus maar een gezellig avondje van maken vanavond.  Succes allemaal! </p>
 
Terug
Bovenaan