Gestopt met de pil maart 2017.

@sanne gefeliciteerd!! Gewoon gelijk raak! Hoe voel je je?

@sharon kan me heel goed voorstellen dat je eerder wilt testen. Als je je niet kunt inhouden zou ik ook vooral een test doen. Wel kan je flink teleurgesteld raken, ik heb me ook niet kunnen inhouden afgelopen week, en helaas 2 x negatief. Maar wie weet!!
 
@Sanne gefeliciteerd!  Een mooie en voorspoedige zwangerschap gewenst voor jullie :)



@sharon ja bij mij is de nieuwsgierigheid ook erg groot! Maar heb toch met mezelf de afspraak gemaakt niet voor woensdag te gaan testen. Ook al test je positief voor je NOD je kan toch nog ongesteld worden doordat het op t laatst fout is gegaan.. dan test ik liever gewoon pas vanaf mn NOD. Bespaart me waarschijnlijk ook een hoop geld aan testen haha! Ik probeer me de komende dagen niet teveel ermee bezig te houden dan gaat de tijd hopelijk wat sneller..

@laura spannend hoor! Ga je testen als het morgen uitblijft? Of wacht je nog langer af? Ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is :D maar mocht dat niet zo zijn dan maar het liefste morgen al ongesteld dat je in ieder geval een mooie cyclus hebt. Vind het ook zo verwarrend met die vage symptomen hoor.. ene moment denk ik ja volgens mij ben ik toch echt zwanger en het andere moment denk ik er zit gewoon een zware menstruatie aan te komen door het ontpillen.. (ik was vroeger heel zwaar ongesteld, veel pijn etc) in ieder geval heel veel succes morgen, ik duim voor je!
 
@eveh Thanks!! Voor jou ook spannend dus, knap dat je wacht tot woensdag.

ik wacht denk ik tot morgenochtend, als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Ik was altijd heel regelmatig en idd ook zwaar, dus kijken wat m'n lichaam er van maakt eerste keer na stoppen met de pil.

ik hou jullie op de hoogte!
 
Hallo Allemaal.

wat leuk om de verhalen te lezen. Ik zelf ben 23 februari gestopt met de pil en toen een ontrekkkngsbloeding gehad op 27 februari. Afgelopen maand netjes na 28 dagen helaas ongesteld geworden op 27 maart. Nu in de tweede maand en moet morgen inprincipe als alles klopt ongesteld worden.  Laatste paar dagen erg last van m'n tepels en met vlagen misselijk en brandend maagzuur. Onderbuik rommelt vanaf afgelopen dinsdag, dinsdagavond enorm pijn in me buik gehad en de dag erna was het minder. Ook ik vind het ergg spannend allemaal, ben zelf 22 en me vriend 24. Leuk om verhalen te kunnen delen!

liefs,

Lisa
 
Hi

@laura/eveh haha ik heb het ook niet kunnen volhouden een test gedaan maar deze was 5 dagen voor me nod dusja was te verwachten.
Vandaag heerlijk verwend geworden door me vriend. Heb echt last van moodswings en nog altijd me buik en onderrug. Dus heeft die me lekker gemasseerd zodat ik weer wat beter zou voelen! Super lief haha en heeft ook wel even geholpen.
Wachten duurt zo lang..
 
En en en Laura ? Spannend

en Lisa hoop dat jij ook een positieve test krijgt!

Jammer Sharon k, misschien wel te vroeg getest. Hopelijk is het snel woensdag

 
Hoi meiden,

Tot nu toe nog niet ongesteld. Gister erg veel menstruatie (?) krampen gehad en was er van overtuigd dat ik ongesteld zou worden, inmiddels zijn die weer helemaal verdwenen.

Test van vanochtend was negatief (kruidvat 2 x 5), geen streepje te bekennen. Zit niks anders op dan afwachten.

Een van jullie hier ervaringen mee?
 
Terug
Bovenaan