Gestopt met de pil maart 2017.

Wij gebruikten al niet een condoom.  Alleen de eerste keer zonder pil  Is idd wel vreemd. Maar ook wel spannender.   Zo van zou het van deze keer dan raak zijn haha.

Mijn 2 katten waren vorige keer wel meer  aanhankelijker dan nu. Steeds op me willen liggen.  Zal het straks ook in de gaten houden als ze het doen.  Ze zijn beide steeds aanhankelijk dus lastig inschatten.  Zijn raskatten.

spannend Laura zou wel mooi zijn de eerste keer raak.  Maar als je morgen ongesteld wordt ben je stiekem blij denk ik dat het werkt en een fatsoenlijke cyclus is. Als ik het forum lees lees ik ook wel 42 dagen dat lijkt me ook niet prettig. Maar een positieve test is mooier natuurlijk. Ik heb afgelopen maand geen slijm gehad helaas.  Hoop deze maand dan wel.

Ook vind ik het spannend of ik wel vruchtbaar ben. Heb in het verleden chlamydia gehad door dat mijn ex in onze relatie toen is vreemd gegaan. Hiervoor heb ik een kijkoperatie gehad en is het afwachten of erveel is aangetast

 
Spannend Laura, hopelijk heb je al een regelmatige cyclus zodat je weet wanneer je in de volgende ronde vruchtbaar bent! :)



Ikzelf begin toch steeds meer het gevoel te krijgen dat het weleens raak zou kunnen zijn.. ik heb last van geurtjes en ben snel misselijk.. hoofdpijn en lage rugpijn wat ik normaal nooit heb. Maar ik probeer toch in mijn achterhoofd te houden dat de kans groter is dat het van het ontpillen is dan dat het raak is.. en zelfs al is het raak dan is het nog zo pril. Wordt wel lastig voor me om niet voor NOD te testen.. hoe ervaar jij dit nu Sharonk?

Welke testen gaan jullie gebruiken als jullie menstruatie uitblijft? Ik ga denk ik vanmiddag de 2voor5 euro halen bij kruidvat.
 
Ik hoop het voor je eveh!!!

Ik heb wel eens die van kruitvat 2 voor 5 euro gekocht. Ondingen je moet met een pipetje 4 druppen urine in de test laten vallen.  Beetje geknoei en naar hopen dat je genoeg urine hebt gebruikt en niet teveel.



ik heb sensitesten besteld via internet komt anoniem thuis en veel goedkoper.  En makkelijk je houdt het staafje tot het zwarte streepje 10 tellen in het potje met urine.  Ik vind ze ideaal. En lees op het forum dat meer mensen ze gebruiken.  www.sensitest.nl  daar heb ik de foliumzuur ook besteld.  De sensitest dipstick 12 stuks voor 12,49





 
@jip95 hihi grappig! Dat vind ik er nou juist zo fijn aan. Maar ik ben analist en werk op het lab dus ook met dit soort casettes en pipetjes. Na al die positieve zwangerschapstesten voor anderen nu hopelijk snel eentje van mezelf in de handen :p. Kan me wel voorstellen dat het niet voor iedereen even handig werkt met die mini pipetjes ja! Ik zag net van predictor een early test vanaf 6 dagen voor NOD.. lastig om niet te testen hoor! Ben benieuwd of ik het volhoud tot woensdag haha..
 
Ja dat is ook zo, als ik morgen ongesteld word heb ik gewoon netjes een cyclus van 28 dagen. Ik las idd over meiden die er maanden over doen om een beetje regelmatig te worden of idd een super lange cyclus. Lijkt me heel vervelend. Maar ergens hoop je toch.. heb de afgelopen dagen hele rommelende darmen en vlagen misselijkheid, maar hou ook zeker in m'n achterhoofd dat dat helemaal niets hoeft te betekenen. Wanneer is jullie nod??

ik heb ook de test van kv thuis liggen, wel een gedoetje inderdaad maar fijn prijsje!
 
Ik had wel gelezen dat het kon.. maar dat ik daar nu een van ben is een wonder.

1 maart gestopt met de pil. En 3 maart kreeg ik spotting, geen tampon nodig gehad! Dat heeft zo 4 dgn geduurd.

Mij ging uit van 28 dgn maar werd niet ongesteld.. test gedaan die plek negatief. Temperatuur nog steeds 37.2 niet op een naderende menstruatie. 3 dgn later weer negatief. Naar huis arts geweest nog steeds niets.. week later knal positief.
 
mijn nod is 14 mei,  volgend weekend aan de slag!!  Duurt allemaal zo lang.

Gefeliciteerd Sanne de laat.  Hoe voel je je? En waar merkte je aan dat je zwanger bent. En wat super dat het gelijk raak is!
 
He dames
Flink even wat bijgelezen... @Evah bij mij gaat het op en af. Hoofdpijn, lage rugpijn, steken in me buik en soms vlagen van misselijkheid en boeren.
Hoe gaat het met de rest? Ik ben me toch een partij nieuwsgierig ik zou liefste morgen al gaan testen maar ja woensdag zou ik pas ongesteld moeten  worden. Heb van die early zwangerschapstesten vraag me af wanneer ik daarmee zou starten wat zouden jullie doen?
 
Terug
Bovenaan