Gestopt met de pil maart 2017.

Idd geen buren. Haha :) privé berichten volgens mij niet. Kan het nergens vinden.



Zijn hier ook  dames met katten die straks hun kattenbakken niet meer mogen verschonen? Hoe gaan jullie dat doen? Mijn vriend is niet elke dag thuis..



En wat betreft qua eten en alchohol Letten jullie er al op of doen jullie dat als de test positief is, en moeten jullie veel laten staan? Of eet je het nu ook al niet
 
Dames ik heb een vraagje,



Sinds eergister voel ik een zeurende pijn in mijn onderbuik te vergelijken met menstruatiepijn. Deze pijn was vanmiddag zo hevig dat ik bij het hoesten echt in elkaar kroop ervan. Mijn NOD zou uitgaande van een cyclus van 28 dagen pas over een week zijn (26 april) ik vind het erg vroeg om dan nu al zulke krampen te hebben. Ook ben ik redelijk misselijk en toen ik vanmiddag langs een bierbrouwerij liep moest ik echt iets voor mijn neus houden want het werd me helemaal slecht! Zijn er dames die dit herkennen als symptomen van het ontpillen??
 
<p style="text-align: left;">Eveh ik ken het niet maar misschien is het de eisprong? Deze kan je ook voelen namelijk. Of heb je deze al gehad? Hopelijk zijn het andere symtomen maar zou wel vroeg zijn denk ik?</p>
 
@EveH zelfde hier. 12-4 eisprong en sinds 14-4 flinke last gehad van me buik. Opgeblazen gevoel. Sinds zondag of maandag ook met steekjes naar me onderrug en vandaag met sporten bijna van me geloof ad gegaan van pijn

Geen idee waar dit mee te maken heeft. Eisprong ken niet die hebben we al gehad..
 
Inderdaad eisprong hebben we al gehad en hoewel ik niet met ovulatietesten in de weer ben, ben ik er wel vrij zeker van dat ik die ook toen gehad heb. Ik heb namelijk een paar keer steekjes in mijn onderbuik gevoeld die dag.



De pijn lijkt vandaag gelukkig wat minder hevig te zijn dan gister, maar is nog altijd aanwezig.. ook mijn darmen zijn heel erg rommelig, maar ik heb prikkelbaar darm syndroom dus het is erg lastig voor mij om dat te onderscheiden.  Wel voel ik sinds gisteravond ook een pijn in mn onderrug/zijkant.. ik vind het ook allemaal zo vroeg ten opzichte van de NOD.. dan ga je toch eerder denken aan een innesteling oid, maar zo snel al raak kan ik me haast niet voorstellen.
 
@EveH wat toevallig ik heb ook PDS en dacht in eerste instantie ook dat ik wat verkeerds gegeten had.

Ik vraag me af of het innesteling is. Ik heb er vanaf morgen gewoon echt al een week last van. Voor zekerheid mijn huisarts gebeld en die gaf aan dat zolang ik eetlust heb en geen koorts zou het geen probleem moeten zijn en konden het wel tekenen zijn van zwangerschap. Nog heel even afwachten dus

...
 
Terug
Bovenaan