Gestopt met de pil maart 2017.

Dag dames!

Eventjes een tijdje geleden.. kon telkens niet antwoorden.. heel vreemd.

Ik ben iig 27 en mijn vriend 29. Gaan voor ons eerste kindje. Ik heb momenteel mijn eisprong.

@jip95: ik hoop met je mee!!

Mijn NOD zou 5 mei moeten zijn...
 
spannend Sharon k en Eveh!!

Ah leuk nog een fries milou. Voel je ook dat je een eisprong hebt of dat niet? Spannend 5 mei duurt nog even, ik 14 mei.
 
Hai Jip95,

Ik voel inderdaad de eisprong. Ik ervaar het als een lichte kramp in linker- en rechterzijde en beetje "vol" gevoel. Mijn darmen reageren ook en ik kan het zien aan doorzichtig cervixslijm. Erg prettig, maar ook erg belastend lichamelijk. Ik voel mij vermoeid en krijg last van koortslippen door hormoonverandering..

je moet er wat voor over hebben.. haha =)

Hoe zit dat bij jou/jullie? Kunnen jullie het voelen/zien?
 
Oke,  jij voelt het dus wel heel duidelijk. Hopelijk heel positief natuurlijk!

Ik heb afgelopen maand niks gevoeld volgens mij.  Ik ben benieuwd of ik het de 30ste wel voel!



 
Ik heb wel last van het slijm. En mijn huid is erg onzuiver rond de eisprong.. maar of ik het voel? Soms denk ik van wel maar zit ik er volgens mijn test naast. Misschien omdat ik zo graag iets wil voelen. Gelukkig geeft mijn lichaam wel aan wanneer het ongeveer komt.

ik ben erg benieuwd hoe lang het gaat duren voor dat hier straks de eerste zwangerschap is!
 
Ik ook!

Vind het wel leuk/gezellig eindelijk te kunnen praten over dit onderwerp! =)

Ik vond het wel heel spannend, eerste keer zonder condoom.. hoe zat dat bij jullie?

Ik merk mijn ovulatie zelfs aan mijn kat, hij is dan veel knuffiger en aanhankelijker naar mij toe, erg grappig om te zien..
 
Hoi meiden,

spannend allemaal! Ik hoop met iedereen mee!! Morgen mijn NOD, maar is eerste cyclus na stoppen met de pil dus probeer er niet teveel van verwachten (= moeilijk!). Sowieso de vraag of alles op gang komt zols het hoort.. maar voel toch wel spanning!

hoe is het bij jullie?
 
Terug
Bovenaan