Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Wat een goed nieuws Angel!!! Gefeliciteerd. Ben benieuwd over 10 dagen. En inderdaad wat Jess Pronk zegt, een achtbaan!

@ Nanda ... Sterkte... Ik moet nog 2 dagen wachten tot NOD.. Zo geen zin in.

@ Sylvia , Jess en Mommies  Hoe is het met jullie?
 
Angel wat een goed nieuws! Gefeliciteerd. Wat zal je opgelucht zijn. Jij kan vast niet wachten totdat de 10 dagen voorbij zijn. Fijn meid!!

Vanavond kan je weer lekker slapen ;-).
 
Angel Wat fijn om te horen op na de volgende echo!

Hier begint het gelukkig rustiger te worden! Ibropufen er in en lekker rustig aan doen met het warme weer :D
 
Hey Zonnebloem,

Ik ben aan het wachten, wachten en wachten. Aanstaande zondag of maandag denk ik dat ik mijn nod krijg. Ik denk dat mijn cyclus 25 a 26 dagen is. Dat was ook zo toen ik nog een koperspiraal had. Van het weekend dacht ik kleine steekjes te voelen. Hopelijk een innesteling. Ik voel nog niets verder. Maar dat kan eigenlijk ook niet. Dus over 4 dagen word het echt spannend!

Hopelijk blijft je menstruatie uit en ben jij de volgende zwangere!

Succes allemaal!

 
Proficiat Angel! Wat fijn dat je eindelijk goed nieuws hebt! Hier nog altijd niet ongesteld... Maar gezien ik al 2 testen gedaan heb, wil ik niet nog eens teleurgesteld worden en wacht ik maar rustig af. Wel nog altijd alle vervelende klachten! Moe, hoofdpijn, misselijk, buikpijn...
 
@ Jess & Sylvia

Ik vind wel lastig hoor om niet eraan te denken. En te wachten. Vrijdag is officieel NOD. Denk dat ik deze ronde echt teleurgesteld ben als die negatief is. Probeer niet veel aan te denken maar het lichaam kennende doet ook veel onbewust. Heb nu namelijk andere symptomen dan eerst. Heb bewust ook niet dingen opgezocht. Zondag had ik een paar felle steken dus toen ik in de avond is ging tellen wanneer innesteling kan zijn geweest en hoe het voelt kwam dat er in dezelfde richting. Vanmorgen wel negatief getest. Dacht ben nieuwsgierig.

@ Jess  Je berichtje stelde mij beetje gerust   Ik voelde na zondag ook geen rare dingen meer. Wel heb ik idee dat ik blauwe aders op mijn borsten zie en dat ze meer harder aanvoelen. Ook mijn onderbuik is harder. En soms idee dat ik ongesteld moet worden. De vorige ronde wist ik twee dagen al voor NOD dat ik niet zwanger was (voelde zo).Maar goed. Ik weet dit weekend pas of alles wat ik voel of niet heb gevoeld of het waar was! Kan ook zo symptomen zijn richting menstruatie. Hoe ga jij hier mee om?

@ Syl  Wat lastig allemaal :( Ik zou misschien nog 1 test doen. Extra gevoelige ook al ben je al overtijd. En anders bloed prikken? Had je regelmachtige cyclus?

@ Nanda. Jij bent zo weer als 1e aan de beurt als we hier negatief zijn getest haha! Geniet van het weer.
 
@zonnebloem: wat grappig dat jij typt dat je vorige keer 2 dgn van te voren al dacht niet zwanger te zijn. Ik heb dat sinds gisteren. Als mijn cyclus weer op orde is dan zou ik zaterdag ongesteld moeten worden.

Heel gek hoor om zo te voelen niet zwanger te zijn en er zijn niet perse aanwijsbare redenen...
 
Zonnebloem, er niet aan denken lukt mij ook niet hoor! Ik hoop voor je dat het nu raak is :) en anders komen er nog heel veel kansen! Toen ik een paar jaar geleden stopte met de pil (niet om zwanger te worden, maar omdat ik toch geen vriend had), deed alles het meteen weer normaal. Maar heb de laatste 2 jaar de pil vaak 2-4 maanden aan een stuk geslikt. Ik weet niet of dat mijn cyclus verstoord kan hebben. Ik denk dat ik maandag nog eens voor de zekerheid ga testen. Een bloedtest vind ik nog wat vroeg! (Ben bang voor naalden hahaha). Zit nu overigens op dag 37 van cyclus...
 
Terug
Bovenaan