Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Hello mommy's to be!

Ik ben Daantje en sinds 2 augustus 2016 is mijn spiraal verwijderd. 28 aug nog ongesteld geworden en NOD als het het goed is op 27 sep.

Afgelopen zondag had ik een positieve ovulatietest (cb). Zaterdag, zondag en maandag geklust en hopelijk is het raak :)

Pff ben er nu al zo mee bezig. Ik wilde al veel eerder beginnen maar er kwam elke keer iets tussen. Vandaar dat ik nu geen geduld heb.

Ik ben volgende week jarig en hoop op een positieve zw.test als cadeau!

Succes allemaal!
 
Angel super dat jullie ukkie nu wel te zien was!!!

Voor de rest allemaal spannend en afwachten maar. Duimen draaien....
 
<p style="text-align: left;">Herkent iemand dit: ik voel me zo normaal.</p>
<p style="text-align: left;">Mij weet eigenlijk zeker dat t deze ronde niet gelukt is. Ik voel me zelfs zo normaal, dat ik nu begin af te vragen of ik me überhaupt ooit zo gevoeld heb :p</p>
 
mommieslifenl dat had ik ook paar dagen ineens niets geen gevoel meer, geen steken niet duizelig niet moe nix.. Tot een paar dagen voor de nod daar kwamen alle kwaaltjes weer.. Maar helaas toch ongi geworden

Ik ga weer op naar de volgende ronde ongi is weer afgelopen gelukkig en we zullen zien.. Heb me voorgenomen om geen ovulatietesten te doen en niet m'n ovu.kalender te bekijken gewoon om de dag fijn klussen en proberen het links te laten liggen..  Of het lukt? om er niet te veel mee bezig te zijn geen idee vrees het ergste haha makkelijker gezegd dan gedaan maar we gaan het gewoon proberen

1e week van oktober weekje op vakantie met familie en dan is gelijk m'n nod volgensmij dus dat komt fijn uit, (NOT) hoe we het gaan doen geen idee stiekem een testje meenemen, en stel het zou zo zijn.. Direct vertellen of? Ja ze weten wel dat ik gel ben op een lekker wijntje moeilijk moeilijk moeilijk..  Iemand tips of goede ideeën?
 
Smoesje als hoofdpijn of geen zin? Of dat je deze maand een challenge doet om de hele maand niet te drinken?
 
Die van de challenge is wel een goeie. Ik drink heel vaak geen alcohol, dus bij mij valt het niet gelijk op, dat scheelt weer ;)
 
Ik ga in november met mijn familie een weekendje weg. Ik was al aan het denken om te zeggen dat ik antibiotica slik ivm blaasontsteking of zo haha! En dan vitamine tabletten slikken of zo :p
 
Terug
Bovenaan