Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

De eerste 5 weken is er nog geen directe lijn tussen moeder en embryo dus een drankje drinken kan nog geen kwaad! :)
Daarnaast who cares?? Als jij geen zin hebt in een wijntje dan niet ;)
 
Ik gok dat ik ongesteld ga worden... Normaal donderdagavond/vrijdagmorgen maar nu nog niks. Maar ben er echt heel bang voor en ook ontzettend teleurgesteld.
 
Op de een of andere vage manier ben ik er ook op ingesteld morgen ongesteld te worden. In ieder geval lijk ik me erg bewust van de gedachte dat ik nu niet zwanger ben... Het moet morgenmiddag eerste ongesteldheid worden zonder de pil... Dus als ik niet zwanger ben, dan hopelijk morgen ongesteld ;-)
 
Nanda - Ik ga jou voorbeeld volgen! Het zet bij mij nog niet door maar wordt denk wel. Denk toch teveel bezig mee geweest. Weet namelijk zeker dat ik veel gevoeld heb deze ronde. Zelf innesteling zonder dat ik van te voren wist hoe en wat.

Deze ronde alleen na mijn lichaam luisteren en gewoon genieten van dagelijkse dingen en liefde :) Ook al moet ik nu wel weer goed opletten op de eisprong aangezien ik denk twee dagen later overtijd ben. Hopelijk zet vanavond door.
 
Zonnebloem dat had ik ook ik voelde van alles 3 dagen overtijd en ik maakte mezelf alleen maar gek.. Ik was stomgezegd blij dat ik ongi werd, alleen maar om die onzekerheid! Dus hoop ook echt dat het lukt om het gewoon opzij te zetten! Gewoon lekker genieten geen dagen bij houden niet klussen omdat het nu moet! Heb na m'n ongi m'n app ook niet meer bekeken dus ga met de dag genieten ipv kijken en uitrekenen wanneer je eiersprong zal zijn!

Ben ook eergisteren keihard aan de wijn geweest zo dronken als een gek in de kroeg gezeten en ik vond het stiekem toch wel heerlijk om een keer weer los te gaan ipv continu met de kinderwens bezig te zijn!
 
Terug
Bovenaan