Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Ook lekker he om het los te laten. Ik ben nog steeds niet ongi... Maar wel al de hele dag van lichte misselijkheid en gevoelige tot pijnlijke borsten...
 
Ik ga voor de 3e ronde. Vandaag ongesteld geworden. Ik had wel sinds vrijdag een lichte aankondiging. Ik hoopte nog dat het weg zou gaan. Maar helaas, het heeft toch echt doorgezet. Ik heb 2 weken geleden wel alles juist gevoeld. Dat is wel heel gaaf. Ik heb gewoon een cyclus van 25 dagen. Dat is dus minder lang wachten!
 
Als je niet uitkijkt beheerst het heel je leven en dat werkt alleen maar averechts (puur rationeel gedacht). Ik vind het ook zo moeilijk om het even naast me neer te leggen en dan maar zien als het gelukt is.

Dit weekend lekker weer een flesje wijn open getrokken. Eens in de zoveel tijd moet niet uitmaken denk ik. De vorige keer dat ik zwanger raakte dronk ik ook wijn (liep alleen uit op een miskraam, maar dat kwam niet door de wijn).

Vorig weekend mijn eisprong gehad en volgend weekend zou ik ongesteld moeten worden, wat ik uiteraard niet hoop.

Allen heel veel succes en geniet vandaag van het mooie weer! Nu kunnen we nog rustig met een boekje de tuin in, dat kan volgend jaar wel anders zijn ;-).
 
Ik ben ondertussen nog steeds niet ongesteld geworden... Mijn borsten voelen vandaag weer pijnlijk en weer lichtjes misselijk. Ik heb nog altijd geen test gedaan. Ben bang voor teleurstelling. Ik zou gisteren voor het eerst ongi geworden moeten zijn zonder de pil, dus het kan zo maar zijn dat mijn cyclus anders loopt.

Maar aan de andere kant... Als ik nou test weet ik wel zeker of mijn cyclus nog niet op orde is, toch?
 
Mommieslifenl of je een test moet doen, vind het zo moeilijk je kan het beste je eigen gevoel volgen. Soms hoor je mensen die 10 dagen overtijd pas een positieve test hebben sommige testen al positief aantal dagen voor de nod.. Lastig ik heb wel een test gedaan toen ik overtijd was en had me in mijn achterhoofd er bij neer gelegt dat ik op moest voor de volgende ronde en dag later werd ik ongi.. Onbewuste spanning is ook stress en kan je menstruatie ook beïnvloeden. Lekker doen wat voor jou goed voelt!!

En mocht het helaas een teleurstelling zijn, dan had je die alsnog een paar dagen later gehad als de ongi op zou komen zetten.
 
Heb toch getest en was zoals ik al verwachtte negatief... Dan maar wachten tot ik ongi moet worden... Ben pas op dag 30 en ik Kanne noet herinneren hoe mijn cyclus voor mijn pil er uit zag... Is al meer dan 12/13 jaar geleden...
 
Mommieslifenl dat had ik ook het is wel even fijn om te weten dat je lichaam het überhaupt zonder pil het ook gewoon doet althans daar ga ik vanuit omdat ik ook gewoon ongi word. Tuurlijk de kinderwens is heeeel groot maar de kans dat je binnen een paar maand zwanger raakt is niet heel groot. Het schijnt dat de meeste mensen er een half jaar tot een jaar over doen.

Maar we willen allemaal zo graag hahaha er zit niets anders op dan regelmatig klussen, en geduld hebben ;)
 
Terug
Bovenaan