Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Hallo,

ik ben ook een moeder van bijna 35 van twee meiden 12 en 16 jaar oud.

ik ben nu een maand gestopt met de pil yasmin en heb eerst een maand veilig sex gehad.

Nu moet ik morgen ong worden eerste keer na een maand zonder pil. En vraag me af if ik wel optijd ong wordt omdat je lichaan nog moet ontpillen. Heb eergister onveilig sex gehad en vraag me af of ik wel zwanger kan worden omdat het voor mijn een tijd geleden is en van me andere kids door de pil zwanger bent geworden. Ook was de condoom een keer gescheurd en had ik erna een test gedaan en die was negatief.

heb nu een nieuwe vriend en we willen zo graag een kindje en ik kan bijna niet meer wachten omdat ik al wat ouder wordt iemand ervaring mee en die ook zo snel een kindje willen en tips....
 
@nanda: klopt. Maar we hopen ook allemaal dat we bij die paar procent horen die snel zwanger zijn hahaha! Vind het alleen zo irritant dat ik wel al 2 dagen last heb van lichte vlagen misselijkheid en steken in (vooral) mijn rechter borst... Verder al 2 dagen geen lijst van tekenen die wijzen op ongesteld worden. Behalve nu... Lig net op bed en nou lijkt het links onder in mijn buik beetje te steken... Maar niet perse dat gevoel van ik moet ongi worden. Hoop wel dat dat snel gebeurt zodat we op kunnen naar ronde 2!

@wandana: welkom!! En nee geen ervaring mee...

 
Ik bedenk me trouwens net dat ik 2 weien geleden om maandagmiddag dacht ovulatiepijn te voelen. Dat vind plaats 2 weken voor dat je menstrueert toch? Dus in dat geval zou het zomaarkunnen dat ik vandaag of morgen ongesteld moet worden.  Ik hoop het want dan duurt mijn cyclus 31 dagen! En dan kunnen we op voor ronde 2!!

Had vannacht trouwens ineens een huilbui om niks. Was alleen thuis en lag al in bed en ik voelde ineens ook een paar steken down there. Dus hopelijk zijn dat allemaal signalen dat ik t nu toch al ga worden!!
 
Zo ben ik weer! Kwam super slecht op het forum met telefoon/tablet.

@ Nanda  I like your style!! Gewoon proberen nergens aan te denken en goed in je vel te zitten.. Ik geloof zomaar dat het die ronde raak gaat worden!
@MommiesLiveNL   Haha inderdaad. Stiekem willen we allemaal horen bij die ene procent die bij de eerste ronde raakt schiet. Wat vervelend dat het zo lang duurt. Onzeker he. Ik had het ook. Toch was ik blij dat ik toch ongesteld ben geworden. Je gevoel klopt meestal altijd...

Ik ben ook na drie dagen overtijd zondag ongesteld geworden. Normaal altijd precies op tijd maar goed. Ik doe het nog :) Heb er minder last van zonder dan met de pil. Wel jammer dat deze ronde niet raak geweest is.
Maar net zoals @Jess Pronk schreef; ik heb echt alles goed gevoeld! Nu alleen zelf minder stressen en lekker in evenwicht blijven.
Fingerss crossed!
 
Wandana:  niemand heeft echt tips om snel zwanger te worden, was het maar zo dat als je een pilletje nam of een appel at en dan je na 1x klussen zwanger word. Tuurlijk gezond leven, proberen om rond de vruchtbare dagen te klussen en afwachten..

Mommieslifenl hopen dat je of stiekem toch zwanger bent en anders dat je snel ongi mag worden dan kan je iniedergeval op na de volgende ronde

Zonnebloem ik denk ook dat ik vorige ronde alles heb gevoeld ja, idem 3 dagen overtijd maar ik maakte mezelf gek en werd er nerveus van en dat wil ik voorkomen. Zit nu ook (volgensmij) niet in m'n vruchtbare dagen dus gaan gewoon afwachten en ga denk ik rond die periode ook alleen maar leuke dingen doen niet teveel op dit forum, en genieten en we zullen wel zien.. ;)
 
Ik ben vandaag eindelijk ongesteld geworden na een cyclus van 42 dagen. Ik was echt even bang dat ik kapot was en het niet meer deed haha. Nooit gedacht blij te kunnen zijn met ongesteld worden. Nu hopen dat een van jullie snel met goed nieuws komt :)
 
Fijn Sylvia!

Voor de anderen nog even afwachten dus. Ik verwacht volgende week ergens mijn menstruatie. Ook gewoon afwachten maar.....
 
Gefeliciteerd Sylvia! ;) ik heb exht wel die krampen van dat ik ongi moet worden, maar nope niks nada.... Helaas... ;)
 
Terug
Bovenaan