Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Wachten kan helaas lang duren MommiesLifeNL! Op de hoeveelste dag zit je nu? Ik heb ook heel veel gevoeld en vorige week zelfs overgeven haha. Afgelopen dagen was ik er voor het eerst wat minder mee bezig en eindelijk ongesteld. Wel nog erg weinig, had verwacht dat het een hele slachtpartij zou worden nu zonder pil. Maar dat kan nog komen natuurlijk.
 
Ik ben wel echt ongi zeg. Pffff. Met stolsels en al. Soms denk ik wel eens dat ik een miskraam heb ofzo. Maar het neemt al af gelukkig. Ik kijk ernaar uit om 9 maanden niet ongi te zijn. Ik kijk uit naar de 3e ronde. Ik hoop dat ik nu weer alles voel. Nu maar om de 2 dagen klussen ipv elke dag. Of soms zelfs 2 keer per dag. Schijnt niet goed te zijn voor de concentratie in het sperma.
 
Jess ik had ook gelijk een flinke menstruatie na het verwijderen van mijn spiraaltje. Inclusief heel veel stolsels. Zo niet gemist, dat ongesteld zijn!!!

 
<p style="text-align: left;">Ah, misschien komt dat nog bij mij. Voel me ook totaal niet ongesteld, normaal heb ik krampen en zo. Nu helemaal niks...</p>
 
@ Sylvia Haha gelukkig doe je het nog ;)

@ Wow soms 2x per dag... Dat doe ik je niet na hoor.

Hier dag nr 3 van de ongi. Als goed is nog 1 dag als die cyclus wel klopt en dan zijn we er weer klaar mee. Ik kan niet meer inloggen via andere manieren dan laptop dus ik lees af en toe mee en reageert straks weer. Wil proberen deze maand er niet te veel mee bezig te zijn.
Fingerss crossed. Succes allen deze weken.
 
Hallo meiden

ik ben nu een maand gestopt met de pil yasmin sinds me eisprong ook klachten onder rug buikpijn enzo moest gister ongi worden en nog steeds niks en dat zou normale menst zijn ben misselijk rug pijn buikpijn net als je ong moet worden had al een zwan test gedaan gistervan de kruidvat in de middag maar niks ik snap het niet meer wat zou het kunnen zijn.
 
Hallo wandana, ik heb ook de yasmin pil geslikt en sinds begin augustus gestopt hiermee. De eerste ongesteldheid kwam pas na 42 dagen en had ook last van misselijkheid, buikpijn, etc. Ongesteldheid is nog erg weinig nu, ben benieuwd. Misschien ben je aan het ontpillen, die symptomen lijken erg op zwangerschap.
 
Hallo Silvia-xx

vandaag nog niks had de dok gebelt en zei dat ik weer een test moest doen en anders volgende week even langs komen als ik nog niet ongi ben ben de hele tijd misselijk en hoofdpijn buikpijn moe en veel slijm ik wacht het gewoon af.
 
Terug
Bovenaan