Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Hier ook vanaf de 1e echte ongi ook gelijk woest erg! Wist ook direct weer 1van de reden waarom ik ookalweer aan de pil ben gegaan haha
 
Ik hoop dat je alsnog een positieve uitslag krijgt Wandana :) wanneer ga je een tweede test doen? Hier nog steeds weinig bloedverlies, maar ik denk dat mijn lichaam gewoon door de war is. Na 4 negatieve testen ga ik er niet vanuit dat ik zwanger ben haha! Ja Nanda, ik klaag daarom ook niet dat het weinig is haha, want ik had vroeger ook heftige menstruaties, hoeft voor mij allemaal niet!!!
 
Wandana mocht het helaas deze ronde negatief zijn is het misschien handig om een ovulatie app bij te houden dan kan je ongeveer zien wanneer je vruchtbare dagen zijn!

Sylvia geniet er nog maar van want wie weet is het volgende keer mocht deze geen 9 maanden uitgesteld word als vanouds haha we hopen natuurlijk op 9 maanden zonder daar gaan we voor :D
 
Hoi silvia ik denk morgen ochtend ben benieuwd maar ik twijfel mes toch symptonen van de pil wordt er gek van de hele tijd buikpijn en elke x denk ik ja ik ben ongi en dan weer niet pfff ik had vroeger ook veel bloed verlies ook toen ik aan de pil was niet normaal laat jullie het wel weten.



Hoi nanda ja ik heb ook zo een app en volgens die app moest ik 19 sept ongi worden dus niet en me meest vruchtbare dagen dit weekend en van die ovulati testen gehaald van de kruidvat en voor opnieuw te berekenen moet ik weer ongi zijn toch?
 
Wandana:
Weet niet welke app je hebt maar daar klopt helemaal niets van!! heb je je cyclus dagen wel goed ingesteld? Als je gewoon in de app aangeeft wanneer je ongi vent geworden en wanneer het afgelopen is dan herberekend de app het  volgensmij zelf. En als het goed is is je ovulatie 14 dagen na de eerste dag van je ongesteldheid dus als je rond die dagen (als je dat wil) ovulatietesten gaat gebruiken kan je er zeker van zijn. Kortom als je een cyclus van 28 hebt zal je volgende ovulatie 6 oktober ongeveer moeten zijn.
 
Hier alles rustig op een buikgriepje na.. Merk wel dat ik veel rustiger en chiller ben! Ik las dit laatst en dacht misschien helpt het jullie ook om er niet te onrustig over zijn;

30% van de vrouwen is binnen drie maanden zwanger

70% is binnen een half jaar in verwachting

80% van de vrouwen is binnen een jaar zwanger

90% is na twee jaar in verwachting

Laten we stiekem hopen dat we allemaal bij de eerste 30 zitten, maar wel met de beide benen op de grond blijven staan dat het niet vanzelfsprekend is dat je binnen een maand zwanger bent. Tuurlijk we willen het allemaal zo graag, maar dat kan juist ook een negatief effect hebben! Mijn schoonzus heeft er 3 jaar voor gedaan (zonder ziekenhuis) tot dat ze ons vertelden dat ze niet zwanger konden worden en de maand erop was het raak! Wil niet voor jullie de wijsneus uithangen echt niet maar het zou kunnen helpen ;)

En..... Stay calm, enjoy & make love (l)
 
Terug
Bovenaan