Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Whoop whoop! Ik ben vandaag ongi geworden. Mijn lichaam werkt dus en het was een cyclus van 33 dagen, dus valt reuze mee!!  Helemaal happy hahaha!

ben benieuwd hoe lang hij aan houdt. T is wel veel (TMI), maar niet echt last van krampen gelukkig. En dan op naar ronde 2!
 
Hallo dames,

Even geleden dat ik erop ben geweest. Ik zie dat er al een paar zWagner zijn. Proficiat. Voor degene die nog proberen... de moed niet opgeven.



Dit was nu mijn 2de poging. Vorige keer had ik een week te vroeg bloedingen en dat bleken mijn maandstonden te zijn
 
<p style="text-align: left;">Hallo iedereen</p>
<p style="text-align: left;">ben vandaag ongesteld geworden na een cyclus van 28 dagen maar het is amper bloed alleen met vegen en echt twee druppels bloed in me maandverband heel licht roze en dit is me eerste normale menst na de pil heeft iemand dit ook en krijg ik ook een eisprong. Normaal had ik altijd veel bloed.</p>
 
Ja, ik heb ook nauwelijks bloed. Volgens mij maakt het niet uit hoeveel bloedverlies je hebt, maar dat weet ik niet zeker. Vind het ook een beetje vreemd
 
Terug
Bovenaan