Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Raar dat t bij iedereen zo anders is. Ik heb echt veel voor de eerste dag voor mij doen. Meestal is dit wat er op de tweede dag was met de pil... Achja, nu maar hopen dat ongi mooi 4 of 5 dagen duurt... ;) maar met zoveel bloed verlies moet dat toch wel, anders houd ik geen bloed over :p
 
Hallo Mommieslive

ja ik normaal ook altijd veel bloed gewoon drie dagen veel bloed en de andere dagen weinig bloed ik ging net plassen en het bloed is gestopt heb sinds vanmorgen met vegen en in maandverband twee druppels ofzo heel licht roze hoe kan dit en wel menst klachten al een week ofzo en daarvoor ook klachten rug buik hoofdpijn.



En jij silvia hoeveel bloed heb jij ook net als mijn en hoelang zijn we wel

ongesteld?
 
Ik schreef er gisteren nog enthousiast een blogje over. Voor als je het interessant vind om te lezen: http://mommieslife.nl/lichaam-doet-nog/
 
Wandana, ik heb ook alleen bloedverlies in de ochtend haha. Was eerst fel rood, nu meer bruin. Zit ook nauwelijks iets in het maandverband! Ben benieuwd hoelang de menstruatie duurt, is nu dag 4...
Mommieslife, leuke blog en herkenbaar! Was ook helemaal blij toen ik ongesteld was haha!
 
Wandana, ik denk dat je lichaam echt aan het ontpillen is geweest. 34 dagen is heel normaal. Bij mij was de eerste ronde 30 dagen. Daarna op eigen kracht 25 dagen. De eerste menstruatie was plotseling. Terwijl deze menstruatie heel langzaam begon. Ook roze en heel weinig en opeens niets meer. Maar de volgende ochtend was de hel losgebroken.

Wie is er allemaal zwanger dan? Alleen Angel toch?
 
Gisteren kreeg ik te horen dat mijn zusje zwanger is. Ik ben zo blij! Het zou zo leuk zijn als we samen zwanger zouden kunnen zijn. Straks samen op de 9 maandenbeurs. Dit jaar zijn we ook geweest. Ik had haar nog zitten plagen. Wachten duurt zo lang.

Ik had dinsdag tegen mijn man gezegd dat we deze keer beter om de 2 dagen kunnen klussen. En ik heb als voorbeeld een fles limonade gebruikt. Dus nu zit hij mij flink in de zeik te nemen natuurlijk. Nee ik mag niet klaarkomen anders is mijn limonade niet zoet genoeg! Zucht, mannen....
 
Goedemorgen damens

ja ik denk ook dat mijn lichaam in de war is en nog moet wennen. Na zoveel jaar de pil slikken en heb zitten denken vandaag dat ik   Gewoon me hoofd opzij zetten en er niet meer zoveel mee bezig te zijn en afwachten en zien laat het gewoon allemaal op me afkomen en ga genieten van me andere twee meiden.

mommieslife ik heb je blog gelezen vondt het fijn om het te lezen en het allerbelangrijkste dat wij vrouwen het met mekaar kunnen delen en dat er zo een verschil zit tussen alle vrouwen en ik niet de enige ben met het ontpillen en ik denk ook dat mijn lichaam even de tijd moet nemen om alles weer op de natuurlijke manier te laten gaan. En silvia ik hoor het wel er nog iets veranderd is ben benieuwd.
 
Terug
Bovenaan