Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Hoi meiden, ook ik ben eind juli gestopt met anti conceptie en na 56 dagen was ik eindelijk voor de eerste keer ongesteld, 1,5 dag maar liefst, wel een hele week buikpijn etc, toen na 34 dagen ongesteld, weer 1,5 dag en dit maal geen menstruatieklachten, behalve blauwe aders op mijn borsten, die nu bijna een week later nog niet weg zijn? Ik sta er nog redelijk nuchter in en ga uit van een jaartje, al zou nu meteen natuurlijk leuker zijn hihi.. veel geluk voor iedereen! X
 
Hee allemaal!

Ik ben een tijdje offline geweest omdat ik er teveel mee bezig was. Ik merkte dat ik teveel bezig was met zwanger worden en bij elke wissewasje dacht ik; zal het dan nu?! Ik heb daarom even de tijd genomen en merk dat ik er nu bijna niet meer mee bezig ben en lekker het leven leef.

Nu heb ik alleen maandag last gekregen van buikkrampen en sinds gister veel last van donkerrode/bruine slijmpropjes. Iemand een idee waar dit mee te maken heeft? Ik hoef nog niet ongesteld te worden.
 
Wat een lieve reacties op mijn blog :) we moeten er zeker voor elkaar zijn!

Ik ben gewoon ongi. Niks anders aan, behalve dat dag 1 ook meteen flink was. Vanochtend in t maandvervand (tmi) was het al minder, maar dat klopt ook met hoe t eerder altijd ging!

Weet iemand hoe het met angel is?
 
Ja al een lange tijd nix van Angel gehoord! Hier nog alles rustig is volgensmij weer bijna tijd dat er hier gesprongen gaat worden. We zullen zien of deze ronde ons iets gaat brengen!

Mommieslifenl wat een mooie Blog. Blijf m zeker volgen
 
Hier dag 5 van mijn 'menstruatie'. Mijn lichaam doet zo raar, er komt nauwelijks wat uit. Eerste dag wat helder rood bloed en sindsdien bruin... Voel me ook niet ongesteld, heb geen buikpijn of andere klachten. Helaas zal ik niet veel anders kunnen dan afwachten tot het over is haha.
 
Wat irritant Silvia! Hopen dat het snel voorbij is dan!  Hoewel mijn ongi er 'gewoon' uit ziet heb ik verder ook heen klachten. Maar dat had ik vroeger ook niet... dus ik denk dat ik weer op orde ben ;)
 
Ja zeker mommieslife en silvia hier ook niks nu drie dagen voor mijn en alleen maar heel licht roze met slijm heb een inleg kruisje ik vindt het ook zo raar en ik blijf me nog steeds afvragen of we wel ongesteld zijn en een eisprong krijgen silvia.
 
Terug
Bovenaan