Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Hallo allemaal,



ik ben nieuw hier dus zal me voorstellen. KLDJ, 25 jaar en 24 juni getrouwd met mijn lieve man. Wij gaan voor de eerste, zo spannend! Ik ben 30 juli gestopt met de pil en ben daarna met 2 mooie cyclussen van 28-29 dagen ongesteld geworden. Nu in deze ronde zit ik op dag 44 en nog niet ongesteld.. wel vreselijke hoofdpijnen, maar meerdere negatieve testen. Voel ook aan niks dat ik ongesteld wordt, heel irritant! Volgende ronde mag wel weer beginnen, wat zijn we ongeduldig..



groetjes

KLDJ
 
<p style="text-align: left;">Hoi damens heb een vraag ben 22 ongesteld geworden maar dat was heel weining heel licht roze en alleen in de ochtend en die dag zelf had ik een keer helderrood bloed met vegen een keer vandaag ben ik echt ongesteld geworden met heel veel bloed en dit is dag vier nu mijn vraag tellen die andere dagen nou ook ala menstruatie of vandaag pas want dan kan ik me vruchtbare dagen tellen ik snap het niet moet ik nou vanaf 22 telen of vanaf vandaag?</p>
 
Vanaf 22 (de eerste dag van je menstruatie) Maar je kunt alleen tellen als je precies weet hoelaat je cyclus is.

Mijn menstruatie heeft mooi 5 dagen geduurd. In alle opzichten precies zoals ik t gewend was, alleen zonder buikkrampen! Die miste ik ook niet ;) Mijn eerste cyclus was 33 dagen, dus ben benieuwd of dat deze maand ook is... ik ga denk ik voor t gemak uit van 25 zodat we iig op tijd zijn om te klussen. :p niet dat we de andere dagen niet oefenen ;)
 
Ik was deze maand de week na mijn eisprong zo moe en had ook last van gerommel in mijn buik dat ik hoopte dat het raak was, echter toen mijn temperatuur zakte een dag voor mijn NOD wist ik al hoe laat het was. Een uur later werd ik ongesteld.

Al weet je dat die kans groot is, het was toch een teleurstelling.

Op naar ronde 3... en nu maar proberen er minder mee bezig te zijn ;-(.
 
Zo de kansjes voor ronde 3 gehad! Nu nix meer aan te doen wel rond m'n ovu goed geklust en afwachten maar..
Btw ik kan m'n ovu goed voelen 2a3 dagen Enorme onder buikpijn gevoel dat de boel opgeblazen is en elk moment uit elkaar kan ploffen.. Kennen jullie dat? Of ben ik gewoon een geval appart?
 
<p style="text-align: left;">Hier zwaar ongesteld dag zeven nu eerst helemaal niks drie dagen dan wel helderroodbloed dan was die weer gestopt em nu sinds gister avond een flinke partij en dat nu al dag zeven heb op internet gelezen dat een paar druppels bloed niet mee telen als menstr is dat waar want ik ben pas sinds zondag echt aan het bloeden en de dok zeg is normaal je lichaam moet nog ontpillen. Kan min drie maanden duren voordat het weer een beetje normaal loopt.</p>
 
Hoi damens

had iemand dat ook dat je eerste menst ook eerst heel licht roze was een paar dagen en daarna pas na dag vier echte mestr en ook dat je echt het gevoel heb van ik ben nu ongesteld ben 22 sep begonnen en zit nu op dag zeven en wannner ben ik dan weer vruchtbaar als ik blijf vloeien heb ook van die ovulatie testen gehaald heb zo een app maar die zegt me mens stopt vandaag terwijl ik pas gister avond ben gaan bloeden snap het niet meer of moet ik me mens vanf gister berekenen was vorige maand gestopt met de pil 21 aug en werd pas 25 ong en nu pas weer 22 sep en zit nu op dag zeven snap het niet meer!!!
 
Ik zou zeggen Wandana, gun je lichaam de tijd om te ontpillen. Het is allemaal heel normaal wat je doormaakt. Ik zou vanaf de 2e dag na je menstruatie gaan testen met die ovulatietesten. Om een beetje inzicht te krijgen.

Tot die tijd, adem in adem uit. En ontspan een beetje.
 
Terug
Bovenaan