Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Wat jammer Alicia! Heel veel succes in je volgende ronde.

Hoe is het met de rest? Allemaal aan het wachten?

Gisteren begon mijn man over baby namen. Of ik daar wel eens naar keek. Dat was een leuk gespreksonderwerp. En hij gaf aangegeven dat hij graag wil dat het een verrassing blijft. Nu nog zwanger worden. Vandaag of morgen mijn eisprong.
 
Oe dat word klussen jess! Spannend ja ik moet nog even wachten mijn nod zou op 9 okt moeten zijn.. M'n lichaam houd me waarschijnlijk weer kans voor de gek haha raar ding

Hardebuiken, misselijk na het eten, obstipatie, steken in m'n onderbuik!

Maar alsnog denk ik dat mijn lichaam gewoon te hard z'n best moet doen om zelf de hormoonhuishouding op peil te krijgen dus niet echt een gevoel van zou het zo zijn.. Ook wel fijn geen xtra stress iniedergeval!

Wat jammer Alicia maar nieuwe ronde nieuwe kansen ;)
 
En jess super leuk dat kletsen over babynamen, dat mis is wel! Ik heb zo'n heerlijke botte boer thuis zitten die zich er ook echt niet van bewust is wat mijn lichaam me op dit moment aan doet! En hij heeft echt zoiets van t komt vanzelf wel.. Hij zou ook vast niet vragen van goh wanneer moet je ongesteld worden of wanneer heb je de meeste kans om zwanger te raken.. Pff.. Kerels, maar ik hou toch van hem ;) haha
Ps. Hij wil wel heeeeel graag papa worden hoor maar hij uit het gewoon niet zo. Maar hij is zobijzo niet zo'n prater
 
Dat is jammer Nanda. Het is toch wel fijn om het 1 en ander te kunnen delen met je eigen man. Maar hij gaat ongetwijfeld heel blij zijn als jullie zwanger zullen raken. Misschien word hij wel een emotionele kerel bij het vasthouden van jullie baby. Gaat vast goedkomen!

Tot die tijd moet je als maar bespreken en delen met ons hier. Ook leuk!
 
Hier ook mijn menstruatie, 33 dagen na de vorige. Deze menstruatie weer even uitzingen en dan op naar de tweede ronde!

Succes allemaal!!!
 
Hoi allemaal,

Snel bijgelezen maar iedereen zit in een rustige periode denk ik :)

Mijn lichaam is gewoon af en toe top! Loopt weer precies op schema, 1 week na 1e dag menstruatie weer eisprong. Ik ben deze ronde er veel minder mee bezig, en vrijdag begon weer een blijvende 'kramp' dit keer rechts in mijn baarmoeder. Twee dagen geduurd en vanmorgen 2 keer een felle steek.
Ik had nog een ovulatie test liggen dus dacht kijk effe of ik het goed gevoeld heb, nou die had geen 3 minuten nodig...

Nog effe voor de zekerheid aan de slag en dan 2 weken in de wacht.

Succes allemaal.
 
Hoi allemaal!
Ik ben nieuw hier. Ik ben dan niet gestopt per Augustus, maar ben al sinds Oktober 2013 gestopt met de pil, maar wegens veel afvallen door mijn ziekte heeft het een hele tijd geduurd voordat mijn menstruatie weer begon (1,5 tot 2 jaar). Inmiddels leven we natuurlijk al in 2016, en ik ben nog een jonge meid van eind 24. Mijn man en ik willen enorm graag een kindje (zoals iedereen in deze groep natuurlijk wilt). En we doen het dus sinds Oktober 2013 ook niet veilig meer, we hadden vanaf toen zoiets we zetten er geen druk op, maar mocht het raak zijn dan zijn we enorm gelukkig. Nou dat is vanaf 2013 dus nooit gelukt.. Omdat ik toen ook nog erg jong (21) was wilde de huisarts mij nooit doorsturen naar het ziekenhuis. Maar toen begon dus het hele drama met geen ongesteldheid, daarna soms een “menstruatie” maar nauwelijks noemenswaardig.sDoor mijn situatie kunnen we niet het zomaar “elke dag” zegmaar doen, dat kan mijn lichaam niet aan. Dus besloten we om toch maar eens ovulatietesten te kopen. Nu deed ik de ovulatie-test eigenlijk gewoon als “test” maar hij bleek positief te zijn! (We hebben een clear-blue voordeel verpakking waar streepjes op zichtbaar moeten worden en waar 1 zwangersschaps test bij inzit). Het streepje van ClearBlue testen moeten of gelijk zijn aan de test streep, of donkerder. Nou mijne was echt een flink stuk donkerder (Ik heb de test op 20 september gedaan rond de middag gedaan, en het precies gedaan zoals stond vermeld in de verpakking). We hebben het daarna eigenlijk meteen gedaan. En volgens mijn “telling” zou ik nu ongeveer ongesteld moeten worden? Want klopt het dat het 10 tot 14 dagen duurt nadat je een positieve ovulatietest hebt gehad dat daarna je NOD zou moeten komen? Normaal krijg ik minimaal 2 tot 1,5 week voor ik ongesteld word ontzettend pijnlijke tepels, nu heb ik nergens last van. Mijn reuk is echt enorm erg, als mijn man aan het koken is en ik ben in een andere kamer ruik ik het nog. Ik heb enorme steken in m'n onderbuik, met vlagen dat ik het enorm warm kreeg, maar trekt daarna weer weg. Wat denken jullie? Ik ben aan de ene kant enorm bang om een zwangersschaps test te doen, bang voor de teleurstelling.. Wat denken jullie?  Liefs
 
Terug
Bovenaan