Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Hoi allemaal,

Ik denk schrijf lekker mee.

Ben 29 en mama van 2 prachtige dochters van 5 en bijna 4.

Heb al lange tijd de wens voor een 3de kindje. Maar manlief zag het niet zo zitten en twijfelde heel erg. Vond het wel genoeg zo. Dus had naar een half jaar praten en vragen de moet eigenlijk al wel opgegeven :(

Was al wel een paar maanden gestopt met de pil omdat ik die hormonen zo beu was.

Maar nu kwam manlief maandag avond in eens..

Zullen we er toch voor gaan schat???

Jaaaaa.... eindelijk.

Dus nu is het zover. Onze eerste 2 dochter waren beide niet gepland. Wel erg gewenst. Dus dit is onze eerste keer dat we er echt voor gaan.

Vind het mega spannend pff...

Heb er kriebels van in mijn buik hihi...

Hopelijk zien we hier snel positieve berichtjes van jullie dame's!!

Fijne dag nog.

Gr Renske
 
Dag dames! Voor de "nieuwe" gezellig dat jullie ook mee typen!

Hier nog op het wachtbankje! Zondag is m'n nod maar vrees dat het deze maand niet raak is heb geen pijntjes of gevoel. Dus we gaan het zien, gewoon weer afwachten! :D

Happyandlove wees niet bang om te testen, tuurlijk het is spannend maar de kans dat het de eerste keer direct raak is is niet super groot wij zijn nu bezig met de 3e ronde!

Renske87 wat super leuk een derde! Jij weet dus al een beetje wat je te wachten kan staan :D maar wel leuk om nu echt te plannen en er echt vanaf stap 1 mee bezig te zijn heeft ook wel wat!
 
Nanda vh 88 Ja weet al een beetje wat me te wachten staat hihi...

Alleen wij hebben de voorpret nooit gehad.

Ben zo benieuwd naar die spanning.

Manlief denkt dat het in 1 keer raak is haha... maar geloof daar niet zo in.

Succes met de derde kans!!
 
Vanmorgen getest en ik geloof dat ik zwanger ben :O wel een heel.oicht kruisje maar hij staat er toch echt nu snel andere en meer testen halen ff zekerheid hihi

Spannend
 
Helloo toekomste moeders,



ik ben een nieuwe bezoeker..



ik ben sinds eind juli gestopt met de pil. Vandaag ben ik 4 dagen overtijd met alle kwaaltjes die je maar kan bedenken

-  veel windjes laten, veel boeren,  wat mindere en sterke steken, het gevoel van overgeven maar net niet en last van de rug.

Nu heb ik al 2 keer getest met de testen van de action.. iemand bekend met deze testen? Zouden ze goed werken??  2 maal negatief maar de ogesteldheid komt alsnog niet. Ben normaal nooit overtijd. De moed zakt wel aardig in de schoenen als je 2 keer negatief hebt.. maar aan de andere kant.. zo snel kan je toch niet zwanger zaken?

Heeft iemand dit zelf ook mee gemaakt? En heeft nog tips om de tijd te doden?

Succes allemaal! X
 
Joehoee de tweede clear blue test geeft aan zwanger 1-2! Direct m'n vriend geroepen en samen een potje staan janken!  Wel van geluk hahaha vind het een heel vreemd gevoel dat er iets in me aan het "groeien" is heel onwerkelijk! Ik hoop dat er meer komen deze maand!
 
NANDAAAAAAAAAAAAAAAAA  wat super tof!!!
Gefeliciteerd.

Ik wou net zeggen heel veel mensen voelen niks qua verschijnselen maar toch zwanger. En zie hier :) Ik heb nog aan je gedacht aangezien we precies een week tussen ons zit.

Ik wil alles weten :)
 
Nanda gefeliciteerd! Super!!!

Voor de nieuwe dames, welkom!!!

Hier mijn menstruatie weer voorbij, dus we kunnen weer aan de klus. Nieuwe ronde nieuwe kansen.
 
Terug
Bovenaan