Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Super bedankt dames wat een leuke lieve reacties! Heb de laatste weken wel enorme rugpijn! En vanaf nu weer continu steekjes in mijn onderbuik! Ik dacht ik ga weer gewoon wijntjes drinken met vriendinnen opstap en leuke dingen doen rond en na mijn eiersprong, niet te veel focussen en hop zwanger! Hihi

nou hopen dat alles goed blijft gaan met ons kleine klompje celletjes en dat het maar snel mag groeien tot een mooie gezonde baby!

Vanmiddag mijn ouders een kaart gegeven met gefeliciteerd met jullie huwlijk (zijn vandaag toevallig 30 jr getrouwd) en het kadootje komt met 8 maandjes liefs nanda, manlief en ? Nou ze waren helemaal door de dolle! Hun 4e kleinkind opkomt!

Mijn schoonouders kunnen wij het maandag pas vertellen maar heb een ehbo (eerste hulp bij opassen) koffertje gekocht en daar een speen knuffeltje romper en slabbetje in gedaan. Ben erg benieuwd als het goed is word dit hun eerste kleinkind dus spannend hoor!
 
Ja sorry voor m'n verhalen maar ben zo enthousiast.. Hihi maar ik hoop echt dat jullie partners allemaal ook deze maand raakschieten zodat we samen verder verhalen en ervaringen kunnen delen! Wil niet na een ander forum groepje vind het veel leuker met jullie hihi
 
<p style="text-align: left;">Nanda! Wat goed! Gefeliciteerd! Houd ons hier maar op de hoogte!</p>
<p style="text-align: left;">Ik zit halverwege ronde 2. We hebben afgelopen week veel geklust, maar kom geen wijs uit de ovulatie testen... alleen maar lichte streepjes... dus vraag me af of mijn cyclus hetzelfde is als de vorige keer...</p>
<p style="text-align: left;">ik wil eigenlijk niet testen, maar ben wel heel nieuwsgierig! Ach, we klussen maar gewoon door; net zo lang tot ik ongi word of juist niet ;)</p>
 
Wauw Nanda! Gefeliciteerd!!!!!

Jij bent ons grote voorbeeld nu hoor! Hoe voel je je nu verder? We kunnen allemaal jouw vreugde voorstellen denk ik. ;-) Ontzettend blij voor je!

Ik moet nog 4 dagen wachten tot mijn nod. Sinds vandaag wel pijn aan mijn borsten. Vooral aan de zijkant van mijn linkerborst. Komt door hormonen. Maar is het dan de naderende menstruatie of ben ik zwanger. Geen idee. Ik durf nog niet te testen. Bij de vorige cyclus kreeg ik 2 dagen van te voren al een voorteken qua afscheiding. Afwachten dus.
 
Stiekem toch gewoon wijntjes drinken opstap gaan en alleen maar leuke dingen doen zodat je niet aan de kinderwens hoeft na te denken.. Denk ik..

Ik voel me super, ik straal helemaal! Wel heel moe, pijnlijk bosjes,  en veel onderbuik pijn! Maar het is goed te doen.. Omdat ik aan bepaalde medicijnen zit moet ik woensdag a.s. Half 3 na de gynaecoloog! Vind het stiekem nog wel fijn ook wat meer onder controle! Ben nu volgens de huisarts 4w+2d en zou rond 17 juni uitgerekend zijn.. hopen dat we woensdag ook wat mogen en kunnen bekijken! En hopen dat alles het tot nu toe goed doet en lekker op de plek blijft zitten!
 
Terug
Bovenaan