Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Ik wordt af en toe wel moe van dit forum.. Hij plaats nooit hele bericht.. Grr.

@ Nanda   Spannend zo snel al. Ben benieuwd. Nog 2 nachtjes slapen.



Ik vind af en toe wel lastig hoor om er niet mee bezig te zijn. Heb het deze ronde echt geprobeerd.
Maar ik voel mij eisprong gewoon super goed en met positieve ovulatie test ga je ook nog meer bij nadenken haha.
Vandaag gaat het wel weer goed. Nergens last van. Maar dit weekend leek het wel of ik ongesteld moet worden terwijl ik er niet heel bewust over nadacht. Dacht serieus zelf dat ik aan het doorlekken was... Raar gevoel toch.. Snap niet dat je lichaam het zo heftig kan laten lijken.. :(
 
Nanda!' Gefeliciteerd!! Wat n geweldig nieuws! Ben benieuwd naar je eerste afspraak.

@zonnebloem wanneer moet je ongesteld worden? Mij hielp yoga wel tijdens de wachtweken om m'n hoofd een beetje rustig te houden :)

Ik ben na 37?!(whaaaat) dagen eindelijk ongesteld geworden! Dacht ik een regelmatig cyclus te hebben krijg je weer dit soort gekke pieken te krijgen..

nieuw doel dus voor ons allen; lekker aan de wijn! Haha

 
Zonnebloem rare vraag ma heb je ook veel wittige afscheiding? Kreeg ik ook week voor m'n nod.. En ik had ook echt niet het gevoel van goh ik ben zwanger tot 2 dagen voor de nod heel raar.. En tuurlijk je probeert het wat meer los te laten maar het blijft stiekem door je kop spoken!

Ik ga heel hard voor je duimen!
 
Stefke ja super spannend weet ook niet wat de bedoeling is of het alleen kletsen is of dat we gaan proberen te kijken of er al wat te zien valt.. Hoop het wel haha  heb 31 okt de 8 weken echo bij de verloskundige, pfoee begint nu wel heel echt te worden hihi Spannend hoor! En stefke wel fijn dat je nu weer een ronde verder kan na dat lange wachten! Fingers crossed
 
<span style="color: #4d4d4d; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px;">Hoi, ook wij zitten in dezelfde fase. Gestopt met de pil, onder het mom van, duurt vast nog even, aangezien ik jaren de pil heb geslikt.. maar kunnen nu we er zo mee bezig zijn ook niet wachten  Wat is er toch gebeurd met die hollandse nuchterheid ;) </span>
 
nog even een vraagje, ik ben gestopt met de pil, werd toen na 5 weken ongesteld, maar nu vraag ik me af, vanaf welke dag moet ik tellen? Begin ik dan bij de eerste dag van de menstruatie of bij de laatste. dank jullie wel!
 
Hoi damens,

Was een tijd niet op dit forum ben er te veel mee bezig gefeliciteerd nandaaaa superblijjj voor je meid voel je blijschap.

Bij mijn alles rusig had een cyclus van 34 dagen en ben nu gewoon rustig aan het afwachten en om de twee a drie dagen de vrijen en wacht op me vruchtbare dagen en wanneer ik me eisprong krijgt 27 sept was me eerste menstruatie en duurde zes dagen dit is me tweede ronde en heb geen idee hoe je weet of je een eisprong hebt of niet heb al twee kids maar dat is al twaalf jaar geleden en door de pil zwanger geraakt dus dit is nieuw voor me en dit keer gepland. Heb wel een app maar die klopt volgens mijn niet vandaag moest mijn ovuluatie plaatst vinden maar merk er niks van en die ovuluatie testen gaven ook niks aan dus wacht het maar af en gewoon klussen en wachten...
 
Terug
Bovenaan