Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Dankjewel wandana!

Nog 16 uurtjes en ik mag na de gynaecoloog hihi het aftellen is begonnen ben vet zenuwachtig!



Hopen dat we een kijkje mogen nemen!
 
Nanda, van harte! Spannend vandaag. Hopelijk kun je al iets zien zitten.

Vraagje; jij had het erover dat je een week voor je NOD meer last van afscheiding had. Had je toen ook soms steekjes ter hoogte van je eierstokken? Vorige week moet ik mijn eisprong gehad hebben, maar de ovulatietesten en temperaturen waren deze maand niet duidelijk. Had wel 2 dagen last van steekjes, maar de ovulatietest was niet heel sterk.

Nog een week wachten ;-(.

Hou ons op de hoogte hoe het bij de gynaecoloog was! Geniet ervan!
 
Yeeeeee heb ons vlekje gezien! Omdat ik pas 4+3 ben is het nog pril en is er nog weinig te zien maar ze kon duidelijk zien dat ik zwanger ben en hebben even mogen spieken na ons vlekkie (L) super leuk omdat ik aan de medicatie zit word ik waarschijnlijk zowel als de verloskundige en gynaecoloog in de gaten gehouden voor de zekerheid dus meer echo's voor mij hihi mag nu 31 okt. Echo bij de verloskundige en 15 nov. Weer bij de gynaecoloog! Super bij en helemaal verliefd
 
Sanne, ja had ik ook die steekjes werden alleen maar meer en pijnlijker (baarmoeder maakt plaats) en enorme rugpijn! En die afscheiding blijft ook! Hopen dat er ook in jou een mooi vlekkie groeit!!
 
Nanda wat een goed bericht. En nu weer geduld moeten opbrengen voor de 31e ;-).

Het zou echt super zijn natuurlijk mocht het deze maand raak zijn, maar ik ga er niet vanuit. De vorige maand had ik ook die "klachten", maar op een ochtend was mijn temperatuur gedaald en een uur later werd ik ongesteld. Ik moet nog een week geduld hebben
 
Als mijn cyclus klopt dan word ik morgen ongesteld. Ik heb dezelfde tekenen als vorige maand. Hele lichte bruine spotting. Dus het is wel zeker dat het morgen echt doorbreekt. Mijn borsten zijn ook normaal zoals altijd. Dus dat is wel duidelijk voor mij. Ach ja, nieuwe ronde nieuwe kansen!

Ik ga ook zoveel mogelijk proberen het los te laten komende maand. Dus lekker naar de sauna met vriendinnen en gezellig een wijntje drinken. Ik hoop dat het helpt.

Goed om te horen dat je echt iets ziet zitten Nanda!
 
Ja als ik m'n agenda na ga wat ik heb gedaan vanaf m'n eiersprong is werken, veel feestjes, dagjes uit en een midweek op vakantie! Dus eigenlijk allemaal dingen waarbij je niet veel tijd hebt om continu na te denken! Dus lekker genieten jess en volgende ronde word (hopelijk) jou ronde!
 
Wat leuk dat je je vlekkie gezien hebt!

Ik heb volgens mij gisteren de eisprong gevoeld. Nu hopen dat er nog een goed zaadje aanwezig was... zaterdagochtend laatste keer geklust en dinsdagochtend was mijn temp 0,3 gezakt. En rond half 6 inde avond steken...
 
Terug
Bovenaan