Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Lastig he Jess om er minder mee bezig te zijn. Mijn gevoel is ook zo wisselend; of ik voel me heel verdrietig (meestal na een confrontatie met een zwangere vrouw) of ik heb een opgelucht gevoel van "het komt goed".

Nanda, bij jou scheelt het ook nog dat je bijna 10 jaar jonger bent dan ik. Boven de 35 is het lastiger om zwanger te worden en de kans op een miskraam groter.

 
Ja ik had ook verwacht dat het langer zou duren mijn zus heeft er ruim 3 jaar over gedaan! Toen het besluit genomen om niet na het ziekenhuis te gaan en dan maar niet helaas.. En toen ze dat ons bekend maakten bleek ze zwanger te zijn.. Heel bijzonder! Ze heeft een veelste dik baarmoederslijmvlies en maakt teveel mannelijke hormonen aan!

Vandaar dat ik ook wel echt in mijn achterhoofd had dat dit nog wel eens een lange weg kon gaan worden gezien we allebei ook de zelfde pijn klachten voelden tijdens de menstruatie!

Het is heel moeilijk om er niet mee bezig te zijn ik dacht dat het lang kon duren maar na de eiersprong stiekem toch in de stress zou het zo zijn?, wat als..? Er niet mee bezig zijn is bijna niet mogelijk! Ja en jippie een positieve test! En nu.. Nu maak ik me toch een beetje bang want het is nog zo pril het kan alle kanten nog op gaan..

Maar you go Girls!

Ik blijf duimen voor jullie! Op naar een mooie babyboom!

 
Hoi dames,

wij zijn nu bezig met de eerste ronde heb maandag m'n NOD hopelijk blijft het weg :)! Maar m'n lichaam geeft hele wisselende signalen dus denk ik dat mezelf teveel gek heb gemaakt...

gefeliciteerd Nanda! Super leuk!
 
Hoi dames

sorry was lange tijd stil

mijn oma is overleden en in de 4 maanden daarvoor ook al 3 dierbare verloren

dus heftige tijd gehad

nanda wat een super nieuws van harte gefeliciteerd  . Bijzonder he een echo ik had de eerste echo ( waar wel wat op te zien was ) een pinda met hartje
 
Wat stom weer niet hele bericht te zien. Ik wens alle dames veel succes en dat jullie snel een posi test mogen vasthouden  . Liefs  angel
 
Hallo dames, weer een nieuw 'gezicht' hier. Ik heb vanmiddag even lekker mee zitten lezen en vond dit zo'n leuk clubje! Graag zou ik me aansluiten in het gesprek :). Ten eerste: Angel en Nanda: gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Even mijn verhaal: ik ben 25 jaar, mijn man en ik zijn vorig jaar oktober getrouwd en we zijn er nu beiden aan toe om aan kinderen te beginnen. Mede omdat ik het laatste jaar ook veel bijwerkingen had van de pil, hebben we besloten om rond ons 1-jarig huwelijksjubileum te stoppen met de pil. Dit is nu twee weken geleden. Waar ik met name last van heb is buikkrampen in de baarmoeder, lage rugpijn, steken / pijn in de borsten en ook echt bekkenpijn (dus echt rond de heupen). Ook merk ik dat ik iets meer puistjes heb gekregen (mijn gezicht zit niet vol, maar het zijn er gewoon meer dan eerst). O ja, en ik kan al janken als ik blij voor iemand ben bij het programma Masterchef... Ik ga er ook niet vanuit dat het meteen de eerste keer raak gaat zijn, maar merk wel dat ik er best veel mee bezig ben. Je let toch op wat er anders is aan je lijf. We zullen zien wanneer wij leuk nieuws krijgen!
 
Ik zit weer volop in mijn tweede ronde en de vruchtbare dagen komen eraan. Dus we klussen om de dag zo'n beetje en dan wachten we af wat deze ronde gaat brengen.

Gelukkig tot het einde van de maand lekker druk, dus die dagen vliegen wel voorbij.
 
Terug
Bovenaan