Hoi allemaal,
- Wandana; Geen idee? Combinatie van eisprong en er teveel over nadenken? Succes iig.
- Angel Veel sterkte. Wel tof dat je pinda hebt gezien
- Nanda. En jij natuurlijk Vlekkie! Heel bijzonder.
Ik ben paar dagen niet geweest. Ik heb hele rare dagen gehad en ik niet in staat om even mijn laptop aan te slingeren voor dit forum (via de telefoon typt gewoon niet een lang verhaal).
Ik zou zondag mijn NOD hebben. Nu had ik van het weekend al 'ongesteldheidkrampen'. Maar verder niks.
Dinsdag: Opeens druppel bloed dacht huh oke.
Woensdag: iets meer bloed (twee x iets bij afvegen)
Donderdag: Ook weer bloed maar niet noemenswaardig
Vrijdag: Wakker geworden met kramp in mijn borstkas en hart. Voelde niet goed kon niet meer ademen. Dus toch naar de huisarts en daar werd getwijfeld voor een hartfilmpje. Gelukkig niks ernstig aan de hand (hart/bloeddruk e.d.) allemaal in orde.
Maar blijkt dat ik nu spierpijn heb in mijn borst en kraakbeen tussen de ribben. En ik weet ook al hoe dat komt. Momenteel zo druk en stress in mijn leven dat mijn spieren gewoon verkrampen en daardoor spierpijn ontstaan.
Dat verklaart waarschijnlijk ook dat ik 5/6 dagen eerder ben gaan bloeden dan zondag. Het is niet veel maar wel denk zo veel dat het een menstruatie is met helder bloed.
Ik heb gisteren zo hard gehuild... Want omdat ik/mijn lichaam niet goed is heb ik het deze ronde verknalt.. Ik had namelijk een super positieve test en kon bijna gewoon niet missen in die zin. Mijn lichaam laat echt goed merken wanneer er een eisprong aan komt en wanneer die springt. En ik weet dat het dan nog 50% kans is. Maar wat gaat er nou fout?
Nu weet ik het allemaal niet meer. 6/5 dagen te vroeg ongesteld geworden maar vanaf wanneer ga ik nu tellen?
Ik voel mij echt slecht en waardeloos. En vind het momenteel echt verschrikkelijk om over zwanger te praten en mensen te zien waarbij het wel lukt. Zelfs mijn kak neefje wordt vader in werelds meest onstabiele relatie. Zucht.
Wij gaan dus richting ronde 4..