Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Wat vreselijk nieuws Angel! Sterkte! Wel blij voor je dat het goed gaat met jullie pinda!

Voor wie het interessant vind: er staat weer een nieuw blogje online! Uiteraard over mijn 2e ronde tot nu toe ;)

http://mommieslife.nl/de-2e-ronde/
 
Hoi een vraagje heb sinds gister last van misselijkheid en buikpijn en een opgeblazen gevoel en steken in me onderbuik wat kan het zijn zit wel in me vruchtbare dagen..
 
Hoi allemaal,

- Wandana; Geen idee? Combinatie van eisprong en er teveel over nadenken? Succes iig.

- Angel Veel sterkte. Wel tof dat je pinda hebt gezien

- Nanda. En jij natuurlijk Vlekkie! Heel bijzonder.


Ik ben paar dagen niet geweest. Ik heb hele rare dagen gehad en ik niet in staat om even mijn laptop aan te slingeren voor dit forum (via de telefoon typt gewoon niet een lang verhaal).

Ik zou zondag mijn NOD hebben. Nu had ik van het weekend al 'ongesteldheidkrampen'. Maar verder niks.
Dinsdag: Opeens druppel bloed dacht huh oke.
Woensdag: iets meer bloed (twee x iets bij afvegen)
Donderdag: Ook weer bloed maar niet noemenswaardig
Vrijdag: Wakker geworden met kramp in mijn borstkas en hart. Voelde niet goed kon niet meer ademen. Dus toch naar de huisarts en daar werd getwijfeld voor een hartfilmpje. Gelukkig niks ernstig aan de hand (hart/bloeddruk e.d.) allemaal in orde.
Maar blijkt dat ik nu spierpijn heb in mijn borst en kraakbeen tussen de ribben. En ik weet ook al hoe dat komt. Momenteel zo druk en stress in mijn leven dat mijn spieren gewoon verkrampen en daardoor spierpijn ontstaan.

Dat verklaart waarschijnlijk ook dat ik 5/6 dagen eerder ben gaan bloeden dan zondag. Het is niet veel maar wel denk zo veel dat het een menstruatie is met helder bloed.

Ik heb gisteren zo hard gehuild... Want omdat ik/mijn lichaam niet goed is heb ik het deze ronde verknalt.. Ik had namelijk een super positieve test en kon bijna gewoon niet missen in die zin. Mijn lichaam laat echt goed merken wanneer er een eisprong aan komt en wanneer die springt. En ik weet dat het dan nog 50% kans is. Maar wat gaat er nou fout? :(

Nu weet ik het allemaal niet meer. 6/5 dagen te vroeg ongesteld geworden maar vanaf wanneer ga ik nu tellen?

Ik voel mij echt slecht en waardeloos. En vind het momenteel echt verschrikkelijk om over zwanger te praten en mensen te zien waarbij het wel lukt. Zelfs mijn kak neefje wordt vader in werelds meest onstabiele relatie. Zucht.

Wij gaan dus richting ronde 4..
 
Zonnebloem weet je zeker dat je ongesteld bent geworden en het geen innesteling is als je zo weinig bloedt.

Denk dat we het allemaal lastig vinden om met zwangere vrouwen geconfronteerd, maar je bent jezelf volgens mij helemaal gek aan het maken. Weet hoe moeilijk het is en de ene keer gaat ook beter dan de andere keer. Probeer ergens afleiding in te vinden.

Succes!
 
Sanne1979  Dank je wel voor je snelle reactie. Ik denk dat het geen innesteling is omdat naar mijn idee vandaag wel meer is dan de afgelopen dagen. Is ook gewoon helder rood. Huisarts ook afgesproken om over een week wel voor de zekerheid te testen maar ik heb verder ook geen symptomen. Had bij ronde 2/3 ook nog wel adres bij de borsten bijv. nu helemaal niks.

Gelukkig nu een week herfstvakantie.
 
Angel gecondoleerd, wat naar om zoveel mensen in je omgeving te verliezen.

Zonnebloem90 wat rot dat de stress zo op je lichaam slaat. Hopelijk doet een weekje herfstvakantie je goed!

Ik ben niet helemaal fit. Beetje grieperig. Net wel een positieve ovulatietest, heel duidelijk deze keer. Dus we klussen om de dag nog even door.

En dan duimen tot het eind van de maand.
 
Zonnebloem wat k#t dat je lichaam zo vreemd doet! Stress kan veel met je doen..  Maar meis is het misschien handig voor je om geen ovu te testen en gewoon om de dag te klussen en proberen hoe moeilijk het ook is er proberen zo min mogelijk mee bezig te zijn.. Leuke dingen doen, shoppen, gezellig borrelen.. Dan houd je zelf misschien wat meer rust in je hoofd!

Het is maar een idee hoor! Bij mij hielp het om relaxter te zijn.. En laat je lekker in de watten leggen door je vent!

Je bent een topper en je kan het!  X

 
Hoi dames,

Ik heb lekker meegelezen! Ik vind jullie verhalen spannend en beleef het met jullie mee:)

Ten eerste alle dames die al in verwachting zijn: van harte gefeliciteerd!

En alle aankomende mommy's veel succes!!

Ik wil heel graag meeschrijven als het mag.

Ik ben 21 jaar jong, ik ben nu 5 maanden getrouwd met mijn man. Wij hebben allebij een kinderwens en hebben verder alles op orde. Dus wij willen er jong voor gaan!

Ik ben in juli gestopt met de pil. Ik heb mijn strip afgemaakt en ik ben toen gewoon in de "stopweek" ongesteld geworden. Daarna duurde het 42 dagen voor ik weer ongesteld werd. Dat duurde overigens 4 dagen. Hierna ben ik tot de dag van vandaag niet meer ongesteds geworden. Dat is nu langer dan 50 dagen na de laatste keer. Afgelopen 2 weken wel wat klachten gehad. Licht pijnelijke borsten af en toe duizelig en soms misselijk. 2 x getest helaas nagatief. Zoals al een aantal van jullie genoemd hebben kunnen die klachten komen daardat ik er vooral veel er mee bezig ben en heel erg op mijn lichaam let.

Dit is dus eigenlijk ronde 2 voor ons. Een hele lange ronde haha!

Ik ben benieuwd hoe lang het ontpillen zal duren..

Het voelt goed om het even met jullie te delen( wel een lang verhaal)!

 
Terug
Bovenaan