Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Zo pfff heb vanavond echt last van mijn onderrug.

En krampen. Net of ik zo ongi moet worden....

Ben benieuwd wat het is moet pas over iets langer als een week ongi worden. Dus dat duurt nog even.

Welkom voor de nieuwe dame's.
 
<p style="text-align: left;">Hoi renske87</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb er ook last van al een paar dagen en niet dat ik er mee bezig ben ofzo gewoon buikpijn krampen steken onder in me buik en onderrug pijn en vooral moe moet ook pas over een week ofzo ongi worden snap het ook niet heb wel goed geklust om de dag we wachten het wel af spanned wel hoor wel van je x</p>
 
Hier nog een, last van mijn onder rug, licht pijnlijke borsten en maagzuur.

Vandaag naar de HA geweest. Binnenkort een echo bij de gyno. Daaruit moet blijken of ik langer moet wachten op een menstruatie of dat er iets niet klopt...
 
Wandana Bhagwanbali vervelend is dat he... je hoopt erop maar je lichaam kan je zo voor de gek houden.

Vorige maand had ik ook best wat klachten en toen werd ik toch ongesteld wel 4 dagen later. Waarschijnlijk door de spanning.

Had net een streepje bloed bij afvegen op de wc. Moet over 4 tot 8 dagen ongesteld worden. Dus ben benieuwd wat dat nu weer is.

Kan innestelingsbloed zijn. Dat gebeurt ongeveer 5 dagen voor dat je ongi word.

Heb nog steeds wat kramp en ben sinds vanmorgen ook wat misselijk.

Ook veel honger. Probeer maar om de twee uur iets te eten dan is de misselijkheid minder. Dit is wel iets wat ik herken van de zwanger van mijn twee dochters. Dusja lastig...

Weer afwachten.

 
Oh spannend allemaal! Dus eind van de week, volgende week weer een aantal nod's ik ga heel hard meeduimen voor jullie dames!
 
Hi Dames,

Ben Jessica, 27 jaar. 2 jaar samen met mijn inmiddels geregistreerd partner. Ben op 1 juli 2016 gestopt met de pil en op 10 september besloten om er voor te gaan samen!

Mijn cyclus is 33 dagen (2x) en de laatste keer 35 dagen dus gaan nu op voor de 2e ronde. Mijn eerst volgende NOD is dus 13 oktober..

Leuk om dit samen met jullie te ervaren!
 
Hier in de 4e ronde, met deze maand een positieve ovuluatie test.

Sinds een paar dagen steken in de lies, behoorlijke maagpijn/krampen  alsof iemand een stoot tegen aan heeft gemept en lage rugpijn.

Nu is het afwachten tot de menstruatie uitblijft. Erg spannend allemaal.
 
Ik moet vandaag ongesteld worden maar mijn temperatuur was vanmorgen nog hoog. Gisterochtend een vroege test gedaan die helaas negatief was.

Dus, wij zullen ook naar ronde 4 moeten... maandag een afspraak bij een acupuncturist.
 
Terug
Bovenaan