@ Lieve Zonnebloem, blijf inderdaad hoop houden! Blijf vooral lekker plezier hebben in het maken van een baby!!!
@ Sanne, ik hoop ook voor je dat het iets anders is. Ik denk dat iedereen voor elkaar duimt hier! 😉
Ik heb zelf sinds het weekend bijna geen klachten meer van het ontpillen, wat ik zelf wel opmerkelijk vind. De eerste twee weken was het echt iedere dag flinke rugpijn en zere borsten, sinds dit weekend heb ik dat niet meer zo. Ook mijn libido was enorm gezakt, maar dat kan ook met stress te maken hebben gehad. Dat libido begint langzaam weer terug te komen, vindt manlief helemaal niet erg. Heb het vorige week echt proberen los te laten, omdat ik echt merkte dat ik er te veel mee bezig was. Ook vandaag duidelijk wat meer afscheiding te zien dan in de afgelopen weken, dus misschien nu richting de vruchtbare dagen? Volgende week zou mijn menstruatie moeten komen (bij verwachting van 28 dagen).
Iemand anders nog gemerkt dat de klachten afnamen na een paar weken, of iedereen de klachten toch wel blijven houden?