Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Zo hier net een positieve ovuluatie test gedaan ik voelde al pijn en veel slijm met vegen ik dacht even een test doen en gelijk binnen no time twee dikke strepen gelijk geklust en afwachten maar spannend... Moest het even delen meiden..
 
@ Lieve Zonnebloem, blijf inderdaad hoop houden! Blijf vooral lekker plezier hebben in het maken van een baby!!!

@ Sanne, ik hoop ook voor je dat het iets anders is. Ik denk dat iedereen voor elkaar duimt hier! ;)

Ik heb zelf sinds het weekend bijna geen klachten meer van het ontpillen, wat ik zelf wel opmerkelijk vind. De eerste twee weken was het echt iedere dag flinke rugpijn en zere borsten, sinds dit weekend heb ik dat niet meer zo. Ook mijn libido was enorm gezakt, maar dat kan ook met stress te maken hebben gehad. Dat libido begint langzaam weer terug te komen, vindt manlief helemaal niet erg. Heb het vorige week echt proberen los te laten, omdat ik echt merkte dat ik er te veel mee bezig was. Ook vandaag duidelijk wat meer afscheiding te zien dan in de afgelopen weken, dus misschien nu richting de vruchtbare dagen? Volgende week zou mijn menstruatie moeten komen (bij verwachting van 28 dagen).

Iemand anders nog gemerkt dat de klachten afnamen na een paar weken, of iedereen de klachten toch wel blijven houden?
 
Hee Allemaal,

Ik ben een tijdje afwezig geweest.. zoals ik al had verwacht is mijn cyclus helemaal in de war. Nu vier maanden geleden gestopt met de pil en tot nu toe maar één dag een bloeding gehad, wat ik niet echt beschouw als een menstruatie. Vandaag dus maar de huisarts gebeld en heb een doorverwijzing gekregen voor de Gynacoloog. Dus maar even afwachten wat daar uit komt..

Hopelijk voor jullie binnenkort goed nieuws!
 
En weten we al wat meer Dames?

Ik zit weer in een vruchtbare periode (als goed is). Donderdag gaat manlief wel sperma inleveren bij de dokter. Hebben gewoon gezegd dat we al even bezig waren (haha). Misschien als dat goed is geeft ook weer beetje rust. Hoop ik.
 
Hoi lieve zonnebloem

spannend voor jullie hoop wat meer duidelijkheid voor je en een beetje opluchting . Hier al een past dagen overtijd en nog geen teken van ongesteldheid heel misselijk al een paar dagen en moe wacht tot maandag en dan ga ik testen dus ik wacht wel af wil niet te snel blij zijn had al een test gedaan eergister maar die was negatief.
 
Hoi meiden wat spannend allemaal!

Zelf ben ik nu 2 dagen overtijd.

Nog geen tekenen.

En voel me sinds een weekje ook bijna klachten vrij.

Alleen ben ik heel moe.

Morgen ga ik maar testen. Heb het 3 dagen geleden ook gedaan maar deze was negatief.

Succes meiden!
 
Terug
Bovenaan