Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Dag dames ik lees nogsteeds mee :D een benieuwd hoe het met jullie gaat en wanneer er vanaf juli/aug. Gestopt ook zwanger zullen zijn! voor de dames die op het wachtbankje zitten stay calm relax en heel veel succes!

Zonnebloem,  groot gelijk dat je gewoon hebt gezegd dat je al langer bezig bent! hopen dat er nix uitkomt en dat jullie gewoon via de natuurlijke weg zwanger kunnen worden!

Rinske, een vriendin van mij teste ook pas 9 dagen overtijd positief dus er is nog echt wel een kans spannend hoor!

Hier ook dikke vette spanning! maandag weer een echo, hopen dat onze vlekkie een minime is geworden en dat het hartje klopt, vind het best heel eng!!

Hoop echt dat jullie allemaal heel erg snel een positieve test in handen mogen hebben!! het is jullie allemaal zo gegund!

Veel liefs nanda! xx
 
Hallo allemaal,

een tijdje niks van me laten horen, ik merkte dat ik er veel te veel mee bezig was. Ik lees dat er een paar overtijd zijn, spannend :) ik ben gister voor de 2e keer ongesteld geworden. Eerste menstruatie was een paar druppels, nu is het helaas echt oorlog. Voel me ook echt ziek ervan. Al een week zware hoofdpijn en niks helpt ertegen. Morgen bezoekje aan de huisarts. 2 jaar geleden had ik vitamine D tekort, wil even laten nakijken of er nu weer iets 'mis' is. Eerste cyclus duurde 42 dagen, tweede cyclus 36 dagen.
 
Hallo allemaal,

Ten eerste iedereen die al zwanger is gefeliciteerd..

Ben 23 jaartjes, en heb samen met mijn vriend waarmee ik al 8 jaar een relatie heb en alles op orde een kinderwens.

Per augustus ben ik dan ook gestopt met de pil, de pil-bloeding gehad en vervolgens een paar weken erna mijn eerste echte ongesteldheid dat was zo rond 7 september.. tot op heden is nog nergens mijn menstruatie te bekennen wat dus betekend dat ik 23/22 dagen te laat ben?! Vanochtend getest en die was negatief.. Herkent iemand dit nog meer?

Liefss
 
Hoi dames,

hier nog niks van oni nu al vier dagen overtijd en vanmorgen een kruidvat test gedaan en helaas niks.

Ik wacht nog een weekje af en dan doe ik er nog een maar dan van cb als ik nog niet ongesteld ben. Pfff zo hinderlijk dit dat je niet weet wat het nou is wel last van misselijk en steken onderbuik en rug of mes toch laat ongesteld ik wacht het wel af iedereen die nog wacht succes!
 
Meiden!!

Gisteren had ik getest omdat ik al een paar dagen over tijd was. Test gaf na 10 min nog niks aan. Dus dacht nou dan zal het wel niet. Toen keek ik 20 min later op de test en leek ik toch wat te zien. Dus ik vertelde dat aan manlief maar die verklaarde me voor gek. Ik zie niks. Je ziet wat je wil zien.

Nou ging ik vanmorgen naar de badkamer en die test lag er nog. Nu keek ik erop en zag ik toch best een duidelijk streepje staan. Dus ik dacht ik ga een nieuwe doen.

En wat denk je binnen 10 min een licht streepje :) waaaaaaaaa....

Kan het niet geloven in 1 keer raak <3

 
Nou dames

hier is volgens mijn mijn menstruatie begonnen nu nog wel  heel licht en weining dus denk ik dat het wel meer wordt ik baal wel maarja op naar de derde ronde dan maar en renske super leukk gefeliciteerd en super blij voor je. Zit echt in een dip nu en teleurgesteld een beetje maar het is pas de tweede ronde en ben ook niet zo jong meer dus de moed blijf ik houden.
 
Dankjewel meiden!

Inderdaad erg spannend. Zo anders is ons leven nu als toen ik zwanger van onze meiden.

Wandana: Snap het dat je een dipje heb. Zou ik ook hebben. Je hoopt er toch op.
 
Terug
Bovenaan