Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Hoi renske

ja zeker bij miin twee meiden waren ook niet gepland dit keer echt gepland van alle twee me kids door de pil heen zwanger en al ruim twee maanden van me eerste zwanger en me tweede meid al een maand zwanger en dit is nieuwe voor mijn me oudste is zestien en jongste twaalf jaar en wil zo graag een derde met mijn nieuwe vriend en wordt al in dec 35 en hoop dat ik dit jaar nog zwanger wordt maarja dat heb ik niet te zeggen helaas idd voor jou een spannende tijd en super leuk ook voor de andere dames nou ik moet dan maar nog even wachten en postitief blijven me jongste dochter kan niet wachten op een broertje of zusje en manlief ook niet eigelijk  hahah die vinden het ook super spannend xx
 
Ik heb ook goed nieuws. Vanmorgen een positieve test in handen! Nog heel onwerkelijk allemaal......

Renske jij ook gefeliciteerd!



 
Jeetje Renske en Mamma, gefeliciteerd!!!!

Weer 2 goede voorbeelden. Ik hoop dat er snel meerdere volgen.

Ik doe zelf ook wat minder vaak inloggen. Hopend dat dat helpt. Ook met anderen en mijn man heb ik het er minder vaak over. Bang dat ik het ongeluk afroep ofzo.

Over een week zou ik ongesteld moeten worden. Afwachten maar weer!
 
Hoi dames

hier net getest was had gister een beetje bloed verloren en vandaag ook een beetje ik dacht ik wordt ongesteld maar heel de dag geen teken van ongesteldheid en al zes dagen overtijd laat me nog een keer testen en ja hoor positief nog wel heel licht het streepje maar een streepje is een streepje super blij en ik kan het niet geloven we zijn zwangerrrr
 
Gefeliciteerd voor alle zwangeren!!!
@Wandana: Als cb zegt 1-2 weken zwanger, dan zou je nu ongeveer 4 weken zwanger zijn geloof ik! (eerste twee weken krijg je toch 'cadeau'?).

Hier al 3 dagen soort-van menstruatieklachten: krampjes, rugpijn, vermoeid en een soort van menstruatiegevoel in mijn baarmoeder en baarmoederhals. Gisteren was mijn NOD bij verwachting van 28 dagen, gisteren waren de klachten ook het ergst, maar tot nu toe nog helemaal niks. Wel al twee dagen achter elkaar brandend maagzuur of gal bij het opstaan... Ondanks de menstruatieklachten ben ik toch sceptisch of ik nu wel moet gaan menstrueren, zou mijn eerste zijn sinds stoppen van de pil dus heb echt géén idee!
 
Terug
Bovenaan