Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Wow gefeliciteerd zwangere!

En wat een verrassing Wandana. Zo leuk!

@ Renske. Ik wens het je van harte maar een test mag je nooit later aflezen dan dacht 3/5 minuten. Heb je inmiddels al 1 gedaan met ochtend urine en de gebruiksaanwijzing gelezen na hoeveel minuten je niet meer mag aflezen? Hoop van harte meid.

hebben jullie echt rond eisprong seks gehad?

Ik zit nu weer beetje aan eind vruchtbare periode. Niet veel intiem geweest. Beide erg druk en vorige maand paar keer moetje gedaan dat was echt niet spontaan ofzo :p
 
Wandana, Renske en mama-lb gefeliciteerd!!! super goed nieuws!

@Nanda hoe gaat het met jou? voel je je goed?

Was even heerlijk op vakantie in Italie waar ik ook mijn vruchtbare dagen gehad moet hebben. Dus misschien een pasta baby! haha

volgens de app moet ik over 6 dagen ongesteld worden maar je weet het maar nooit, gezien ik de vorige maand een cyclus van 37 dagen had..

Voel me alleen niet echt chill nu sinds afgelopen weekend flink verkouden, misselijk, buikkrampen, borsten zijn gezwollen en tepels mega gevoelig. Zou het... Google staat vol met "verkouden tijdens innesteling" wat denken jullie??
 
Voor de dames met een positieve test  van harte gefeliciteerd!

Stefke  wat lief dat je er naar vraagt! Ja het gaat super goed gisteren de tweede echo gehad en had wel even een brok in m'n keel toen ik een knipperend hartje zag! Dus alles gaat goed met ons wormpje!

Qua kwaaltjes wel veel last.. Borsten doen enorm veel pijn! Steekjes in de onderbuik, enorme rugpijn, moe en bij vlagen misselijk.. Deze klachten had ik ook al ruim een week voor de nod alleen nu worden ze alleen nog maar erger! Ze komen wel redelijk overeen met jou kwaaltjes......... Spannend hoor!

En zonnebloem, ik denk dat een moetje misschien zelfs minder effect zou hebben dan dat het spontaan gaat.. is er al wat uit de test van de huisarts gekomen als ik vragen mag?

Allemaal heel veel succes en you go Girls!
 
@ Stefke90  Ik duim voor je! Zou toch geweldig zijn als in de vakantie raak is haha. Wanneer mag je testje doen?

@Nanda   Nou daarom! Ik vind wel lastig omdat ik redelijk mij eisprong kan voelen. Voel sinds vrijdag al zelfde aanwezigheid aan de rechterkant. Normaal gesproken 'springt' die op zondag maar voel hem nu nog steeds.
Bij mijn man is alles goed! Waren hele gezonde zwemmers haha.
Dus dat is in ieder geval een zorg minder. Hopelijk ligt het straks niet bij mij.

Wat vet stoer dat je gewoon een hartje zag! Leef met je mee. Behalve je kwaaltjes dan haha. Ongelofelijk hoor. Je had het al wel aan je ouders verteld toch?

 
He zonnebloem!

Jup inmiddels weten mijn ouders en schoonouders het, mijn broers zussen en 4 van mijn beste vriendinnen!

Over 12 dagen (ben al echt aan het aftellen haha) weer een echo, nagaan die echo gaan we het de familie vertellen in die week en de week erop weer een echo, en als die goed is dan ga ik het aan iedereen vertellen! :D

Wat fijn dat jullie goede zwemmertjes hebben!  en of het aan jou ligt.. trek het je niet teveel aan! de kans dat het in de eerste 3 maanden direct lukt is qua percentage niet heel hoog! meestal geven ze er een half jaar tot een jaar voor..

Dat heeft bij mij denk ik ook meegespeeld ik verwachtte dat ik er wel ruim een jaar over zou doen.. mijn moeder zit vol vleesbomen en mijn zus heeft zo'n dik baarmoederslijmvlies dat een innesteling weinig kans van slagen heeft! ze heeft na 3 jaar zich er bij neer gelegt en ons verteld dat ze geen kinderen  konden krijgen (wilden niet na het ziekenhuis) en hop ze was ineens zwanger..  dit speelde bij mij ook mee waarom ik me er stiekem bij neer heb gelegd dat het bij mij nog wel eens lang kon gaan duren..

En Lucky me het is mij ook gelukt..

Met jou komt het ook allemaal goed meid! misschien zul je jammergenoeg wat meer geduld moeten hebben.. maar jij raakt vast ook zwanger van een super mooi wondertje! aan mij logt het iniedergeval niet want ik gun het je van harte

xx
 
Nanda; ben blij voor je en het komt vast helemaal goed met die echo! laat je het weten?

Vandaag dag 28 en geen teken van ongesteldheid, maar dit had ik ook niet verwacht. ik geef het een week en dan ga ik testen! De kwaaltjes zijn inmiddels weer weg?! Denk dat het voor mij ronde 5 gaat worden. Gelukkig merk ik wel dat ik er veel rustiger onder ben. Het "nieuwe" is eraf en heb inmiddels alles al wel gegoogeld ;)

Waar zitten de rest van de dames in de cyclus?
 
@Zonnebloem fijn dat je wat meer duidelijkheid hebt na de testen en dat het positief is! Hebben ze jou ook getest? Wat goed trouwens dat je je eisprong voelt! Spannend allemaal he.. gelukkig kunnen we elkaar hier een beetje steunen :)
 
@ Nanda    Haha bedankt. Ooit komt het goed hoop ik. Wat heb je veel echo's. Ook omdat het met je zus te maken hebt?

@ Stefke  Ik herken je wel een beetje in je woorden. Het 'nieuwe' is er wel beetje vanaf. Weken gaat opeens ook wel sneller haha.
Ze hebben mij nog niet getest. Volgende ronde denk als deze ronde niet raak is.

Ik moet nog precies een week wachten. Ik heb nu al een dik een week steek/kramp aan de rechterkant. Lekker verwarrend.
 
Terug
Bovenaan