Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Spannend hoor zonnebloem! Ik zal voor je duimen.

Ik ben vandaag ongesteld geworden .. toch iets eerder dan dat ik had verwacht 29 dagen! Hopelijk blijft het zo regelmatig. Helaas is mijn vriend komende maand op zakenreis dus ik ga voor ronde 6 in december ;)
 
Goedemiddag!

Vandaag zou mijn menstruatie moeten zijn. Maar tot nu toe nog helemaal niets. Afgelopen 2 maanden had ik al 2 dagen voor de verwachte menstruatie al wat gekleurde afscheiding. Maar dat heb ik van t weekend niet gehad. Voor hetzelfde geld heb ik geen eisprong gehad of is mijn cyclus deze maand wat langer. Ik voel mij niet heel anders dan normaal. Zondag een test gedaan maar die was negatief. Zenuwslopend!
 
Jess ik ben toevallig net aan het kijken op dit forum!! Hoop het beste voor je!

Ik heb vrijdag NOD maar kan ook eerder of later zijn omdat mijn ronde 3 zo vaag verliep en eerder ongesteld werd. Heb weer andere symptomen dan andere ronde. Zo is elke ronde weer verschillend. VERWARREND.
Zo heel veel intiem zijn we niet geweest dus zal vast wel niet zo zijn.
 
Je lichaam kan raar doen hè? Hopelijk blijft je menstruatie toch uit Zonnebloem. Wat duurt het wachten toch lang. Straks ga ik mijn man vertellen dat ik een dag overtijd ben. Ik ben benieuwd hoe hij reageert. Woensdag ga ik testen als het dan nog steeds uitblijft.
 
Ik ben hier toevallig net aan het lezen..

@jess ik hoop het voor je ik ga voor je duimen. Ik ben zelf gestopt vanaf juni en nog heel regelmatig. Heb nooit echt een idee wanneer ik het moet worden. Zo frustrerend!!
 
Whoa! Weer 3 erbij! Dat gaat goed! Gefeliciteerd dames!

Ik heb me bewust een poosje niet ingelogd omdat ik er écht elke dag mee bezig was en van alles voelde. Moet zeggen dat het me goed heeft gedaan en ik nu weer heel ontspannen ben.

Het enige waardoor ik nog niet relax is mijn menstruatie. Mijn eerste cyclus zonder pil duurde 33 dagen. Zit nu nog steeds in mijn tweede cyclus. Zit nu al op 47 dagen... 14 dagen langer dan de vorige keer. Heb vorige week dinsdag nog getest, maar hartstikke negatief.

Ik heb tot vorige week donderdag getemperatuurd omdat het me interessant leek. Maar dat bracht me nu alleen maar verwarring. Dan steeg mijn temperatuur en ineens zakte hij, zonder dat ik ongesteld werd... Grrr.... Heel irritant.

Als ik dan al niet zwanger ben, laat me dan alsjeblieft ongesteld worden, hahah! Dan kunnen we door ;)
 
Hi Mommieslife,



Ik snap echt wat je bedoelt. Mijn eerste cyclus duurde 91 dagen. 2de duurde 42 dagen dus beide echt superlang. Nu zit ik op dag 28 van mijn derde cyclus dus ben heel benieuwd. Geen idee wanneer ik het moet worden dus ik probeer maar de lengte van de laatste cyclus aan te houden. Maar ik denk ook steeds dat ik van alles voel, maar komt denk ik ook omdat ik er veel mee bezig ben. Hoop voor jou dat je menstruatie snel komt x
 
<p style="text-align: left;">Mommies spannend!!
Maar irritant dat je geen zekerheid krijgt,

@Jess hoe gaat het met jou?</p>
<p style="text-align: left;">
Ik bijna weer NOD. Voelt wel alsof er iets gaat gebeuren :(</p>
 
Terug
Bovenaan