Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Ik moet volgende week ongesteld worden, maar heb al ruim een week last van gevoelige borsten. Volgens de acupuncturist heeft dat niet met de behandeling te maken. Het kan haast niet dat ik daar nu al last van zou hebben als ik zwanger zou zijn omdat ik vorige week mijn eisprong had. Probeer maar niet te veel hoop te hebben...
 
Hoi!

Maandag zou dus mijn menstruatie zich moeten aandienen. Maar dat gebeurde dus niet. Ik voelde wel een soort druk in mijn onderbuik. Alsof je blaas vol zit maar dan zonder aandrang. Gisteren en vandaag nog steeds hetzelfde gevoel. Heel vervelend met zitten! Ook sneller buiten adem door een versnelde hartslag. Van de zenuwen dacht ik. Slecht geslapen vannacht omdat we deze ochtend De test gingen doen. En wat ik al voelde, de uitslag is positief! Nu dus 3 weken en 5 dagen zwanger. Het is snel gegaan gelukkig. Een kleine 3 maanden bezig geweest.

Spannend voor jullie!
 
Gefeliciteerd Jess, wat fijn!! wanneer ben je uitgerekend aan de hand van de eerste dag van je laatste menstruatie?  lekker Genieten nu en op na de echo's!
 
Hoi jess pronk gefeliciteerd super blij voor je.

Veel moeders hebben nu op fb een geheime groep aangemaakt ik zit er ook in super leuk.  ik heb vandaag bloed verloren en ik druppel nog steeds de vk zegt het kan een bloedvaatje zijn zolang ik niet meer ga bloeden. Het is echt helderrood bloed en ik maak me zorgen moet het afwachten en morgen mag ik komen voor en echo maar er is mes nog niets te zien maar we zien het wel en ben mu zes weken zwanger en ben super bang dat ik me baby kwijt raakt ik heb dit nog nooit meegemaakt ik praat nu op fb omdat het een super leuk meiden groep is het zijn de vrouwen van deze groep ook en af en toe lees ik nog mee op dit forum liefst
 
Nanda, bedankt! Volgens een site ben ik op 17 Juli uitgerekend met een cyclus van 25 dagen. Maar volgens de secretaresse van de verloskundigen praktijk ben ik op 20 Juli uitgerekend. Ze heeft niet gevraagd naar de lengte van mijn cyclus. Ik voel mij niet 3 weken en 5 dagen zwanger. Zo maf om nu al die banden zo te voelen. Als ik mij gespannen voel dan trekt het gelijk. Hebben jullie dat ook? Ik wil eigenlijk nog maanden paardrijden. Al zal dat maar een rustig rondje bos en strand blijven.

Ik krijg pas met 10 weken een eerste echo. En dan ook nog een inwendige.  Ik kan mij niet herinneren dat het zo laat pas plaats vond.

Ik hoop dat het niets ernstigs is Wandana! Waarschijnlijk niet hoor. 1 op de 5 vrouwen hebben bloedverlies in hun 1e trimester. Komt vast goed. Ik kijk wel ff of ik ergens mee ga kletsen. Ik vind 1 wel voldoende. Ik ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat de komende maanden.

 
Jess, klopt je baarmoeder is nu al ruimte aan het maken voor de groei en dat is een stekend rot gevoel ja! word bij mij iets minder nu.. Maar super leuk man! en over je 1e echo, sommige vk doen het pas met 10 weken ja, ik heb geluk dat ik tot nu toe dubbel mag vk en gc. maar mocht je zeggen dat je rond je 7e week echt onzeker bent of alles het wel doet en het hartje wel klopt kan het maarzo wezen dat je tussendoor toch een keertje mag! en anders heb je echo bureau waar je tegen betaling (geloof tussen de €25/€45) een echo kan doen!
 
Terug
Bovenaan