Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

<p style="text-align: left;">Gefeliciteerd Jess! Super leuk! Spannende tijden voor jullie meiden!</p>
<p style="text-align: left;">als een cyclus bijv 60 dagen zou duren, dan heb je op dag 46 een eisprong toch? Of niet omdat het onregelmatig is?</p>
 
Gefeliciteerd Jess met je zwangerschap! En alle andere dames die ondertussen positief getest hebben ook!
Ik ben ook even weggeweest, maar ondertussen heb ik mijn eerste menstruatie gehad na 34 dagen. De buikkrampen en rugpijnen waren weer in volle aanwezigheid, maar gelukkkig heeft het in totaal maar 3,5 tot 4 dagen geduurd. Lekker kort dus en met goede moed (omdat alles weer werkt) naar ronde 2!

@MommiesLifeNL: Ik weet niet hoe het werkt met een onregelmatige cyclus. Er is meer informatie over te vinden, het kan zijn dat je met 60 dagen nog wel een eisprong hebt, maar het kan ook zijn (omdat het zo lang is) dat er geen eisprong heeft plaatsgevonden... Ik denk dat ieder lichaam daar anders in is. Ik snap het gevoel van "niet zwanger, dan wel menstrueren" wel, dat had ik afgelopen maand ook!

@Sanne, ik duim voor je dat er iets anders aan de hand is dan voorbereiding op menstruatie!
 
Gefeliciteerrd Jess!!! Wat leuk dat er nu een paar zwanger zijn in deze groep. Zo met elkaar meegeleeft. Wel jaloers hoor.
Hopelijk heb ik ook snel een positieve test. Geen idee wat ik fout doe.

Hier morgen als het goed is NOD. Door die rare 3e ronde beetje gokken. Gisteravond wel beetje kramp maar nu weer niet. Voelt niet echt anders ofzo. Behalve die aanwezigheid rechts al meer dan 2 weken.. Probeer maar te denken dat niet gelukt is ook geen teleurstelling.
 
Hoe gaat het met iedereen?

- Nanda? Jess? Mama-lb? En wie er nog meer allemaal zwanger is? :)

Wie zijn de volgende testers?

Ik had gisteren NOD. Maar die kwam niet. Vannacht ook niet. Dus dacht ga maar even een testje wagen. Ik dacht dat het niet gelukt was. Gewoon weer teveel mee bezig geweest. En je voelt natuurlijk van alles in elke ronde. Jullie weten onderhand wel hoe het gaat haha. Maar toch waren enkele symptomen terecht deze ronde want ik denk dat ik goed nieuws heb.... totaal niet verwacht. En ik ben echt zo hyper de pieper. Maar ik heb echt twee streepjes gekregen vandaag. Verscheen al redelijk vaag maar dacht jaaa maak mij effe gek, dus ging even de kat naar buiten laten. Dus terug na boven was echt duidelijke streep. Ik nog de gebruiksaanwijzing na lezen, want geloof het echt niet. Ga vanmiddag nog een test doen. Heb het nog niet aan mijn man verteld wil ik op een speciale manier doen. En wil het echt zeker weten. Moest mij wel inhouden toen ik weer in bed ging liggen.

Ben beetje van mijn stokkie... Ik heb zo met jullie meegeleefd en kon echt niet voorstellen om ooit zelf ook 2 streepjes te krijgen.. Hoe voelt dat? Maar in onze ronde 4 lijkt het erop dat gelukt is.. :)
 
Hier ook positief nieuws! Heb dinsdag mijn NOD, maar heb vanmorgen een vroege test gedaan van Sensitest en ik kreeg vrij snel 2 streepjes!! Weer een zwangere erbij. Dit was ook onze 4e ronde.

Ik kan nog niet heel blij zijn. Het is zo super pril en er kan nog van alles mis gaan. Zeker na de miskraam in juli sta ik er nu anders in dan de vorige keer.

Nu maar hopen dat het blijft zitten en we over 4 weken een mooie echo zien!
 
Gefeliciteerd Sanne!!!! Zaten we bijna gelijk op de WC vanmorgen haha.
En toevallig ook zelfde ronde.

Ik kan het ook nog niet geloven. Ga vanmiddag nog een test doen. Mijn man weet het nog niet. Hopelijk heb ik niet dubbel gekeken vanmorgen.
Heel onwerkelijk.

Voor jou is het zeker spannend.. Ik wil er niet teveel over nadenken. Hoop positief te blijven. Laten we beide een goede echo hebben.
 
Terug
Bovenaan