Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Dankjewel. Mijn vriend weet het wel. Ik hoef geen test meer te doen want hij was zo duidelijk. Ik voel ook steeds hele kleine steekjes rechtsonderin. Heb jij dat ook?

Wanneer en hoe ga je het je man vertellen? Weet jij dat al?

Ik denk even hier ook lezen en wat zie ik 2 zwangeren erbij! Gefeliciteerd allebei!! Zo grappig dat de meesten de positieve test niet geloven in het begin. Ben benieuwd hoeveel ik er ga gebruiken als het ooit een keer raak is.

En allebei in ronde 4 dus? Toch best wat mensen hier die na een paar rondes zwanger zijn, dat geeft hoop voor de medemens haha

Dit is mijn 3e ronde na spiraaltje eruit maar 2e ronde dat we het ook daadwerkelijk proberen! Dus ik ben benieuwd.. begint weer steeds meer te kriebelen dat je de tijd vooruit wil spoelen;)

Dankjewel Anky. Ik hoop voor jou dat je ook snel zwanger mag zijn.

Ik weet niet of het daardoor komt, maar heb nu 3x acupunctuur gedaan en daarna meteen zwanger. Vind ik wel apart. Het is alleen jammer door de miskraam die we hebben gehad, dat je er nu toch anders insta. Ik zie nu minder uit naar de echo.

Maar het is nog zo super, super pril. Misschien dat ik komende week nog gewoon ongesteld word. Al hoop ik dat natuurlijk niet ;-).

Yeeee gefeliciteerd! wat super leuk  zonnebloem en sanne!

Zonnebloem, heeft het duimen toch geholpen ;) haha ben echt blij voor jullie! weet je al hoe je het aan je ma. gaat vertellen?  lekker sanne en jij gaan ook een enorm spannende tijd in!

Echt super leuk!

Hier dinsdag middag weer eeb echo! spannend hoor is m'n misvormde uk nu echt een mini mensje met armpjes en beentjes of zijn die nog niet echt te zien..  Nog even afwachten!! de kwaaltjes zakken hier een beetje af, op de rugpijn en zere borsten  na dus das wel fijn! alleen benzine nu ziek te worden en veel hoesten en benauwd..  grr griepje te pakken?!

- Anky   Ja, ik vind het zelf ook moeilijk te geloven. Iedereen werd na mijn idee zo zwanger. Maar ik mag stiekem niet klagen maar als je iemand iets wil, wil je het liever vandaag dan morgen. Bedankt voor je felicitaties!! Ik ben nog niet helemaal wakker. Duim voor je

- Nanda     Ik kan het echt niet geloven. Had het zo niet verwacht deze ronde!!!!!! Mijn man zei je hoeft maar 1x goed te 'schieten' . Heb toen een kussen naar zijn hoofd toegegooid. Maar heeft die toch gelijk. Wat fijn dat je zo veel echo's krijgt en dat vlekkie een vlek wordt!

Ik heb net een cleurblue test gedaan en ik ben echt zwanger. Nu ik dit aan het typen ben geloof ik het nog steeds niet..

Ik heb mijn man nog niet verteld. Nog drie kwartier en dan komt hij thuis!!

Hey,

ik ben Willemijn (26), vanaf augustus ook aan het wachten op de eerste, al een hoop zwangerschap en ovulatie testen gedaan omdat er geen pijl te trekken was op m'n cyclus. Deze maand op de 8ste duidelijke ovulatie, wij geklust natuurlijk! Nu vandaag wat krampjes dus hopelijk is het raak. Stiekem heb ik deze maand mijn zinnen erop gezet omdat ik er dan ongeveer achter kom op de verjaardag van mijn man! Wachten op m'n NOD, hopelijk kan ik 25 of 26 november positief testen!

succes allemaal! Groetjes Willemijn

Terug
Bovenaan