Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

WAuw Sanne en zonnebloem! Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!

Wat gaat t hard in deze groep!

Ik zit op dag 52 van mijn 2e cyclus en krijg nog steeds negatieve zeangerschapstesten...  ik heb vrijdag met de doktersassistent gesproken en de dokter belt mij morgen zelf even. Ik snap er niks van... mijn eerste cyclus duurde 33 dagen, waarom nu ineens zo lang dan?
 
Sanne en zonnebloem gefeliciteerd!

Bij mij gaat het op wat misselijkheid en vermoeidheid na goed. 29e voor de intake naar de verloskundige.

Succes voor alle anderen!
 
Dag dames. Vanmiddag weer een echo, ben best zenuwachtig.. Haha het zal allemaal vast wel goed zijn maar toch een gezonde spanning of onze ik wel goed groeit enzovoort.

zonnebloem, heb je het je man verteld? en hoe heb je het gedaan? en wat was z'n reactie? ik kan het soms nogsteeds niet geloven dat er een wondertje in m'n buik zit hihi heel vreemd idee eigenlijk haha En die clear blue, ik heb deze ook 2 keer gedaan, maar dan die digitale vond het zo leuk dat er ook gewoon zwanger op stond dat zegt bij mij meer dan zo'n streepje of kruisje
 
Wij zijn vandaag bij de gynacoloog geweest en hij kon op de echo zien dat ik PCOS heb.. dit vermoedde ik al wel een beetje gezien de symptomen..

Het bijzondere is dat mijn lichaam dit keer wel zelf een eitje heeft aangemaakt en hij vermoedde vrijdag een eisprong. Dus dit weekend druk klussen en dan maandag weer terug voor een nieuwe echo..

Mocht dit niets worden dan aan de medicijnen om een eisprong op te wekken. Dus voor ons voornamelijk afwachten nu.

Sanne en Zonnebloem gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Hoe gaat het bij jullie?
 
Sanne en zonnebloem! Gefeliciteerd!! Wauw! Houden jullie ons af en toe nog een beetje op de hoogte van de echo's enzo?

Liset93 hoop dat het dan raak is deze keer! Wel goed dat je dit nu weet en er een vervolgstap is. Wanneer heb je aan de bel getrokken?

ik heb ook vrijdag mijn vruchtbare periode (denk ik) en zoals ik al eerder aangaf is mijn man op zakenreis maar ik ben toch last-minute meegegaan! Haha!

Fantastisch dat er al zoveel zwanger zijn! Dat geeft echt moed! Maar nu ben ik wel een beetje het overzicht kwijt.. wie is er nog aan het proberen? Ben benieuwd!

Liefs, Stefke





 
Hoi allemaal,



Ik ben nieuw hier en wij gaan ook beginnen heb 25 oktober spiraal eruit gehaald en werd 29 oktober ongesteld tot 2 november toen was het over. Heb dus ovulatie testen gedaan ondank dat ik nieweet hoe me cyclus is maar mijn ovulatietest blijft continu het zelfde kleur streepje afgeven.  Wat moet ik nu doen? Door blijven testen of dokter bellen
 
@jaimy welke ovulatietesten gebruik je? Je moet de bijsluiter goed lezen en goed opvolgen, verkeerd gebruik maakt een hoop verschil. Niet 's ochtends  vroeg met je eerste urine gebruiken bijvoorbeeld. Vantevoren tenminste 2 uur niet hebben gedronken (of geplast). En weinig alcohol of cafeine drinken en het stickie niet te ver indippen (als je dipsticks gebruikt). En iedere dag gebruiken rond hetzelfde tijdstip. Je kunt ook je menstruatie afwachten zodat je iig een idee hebt hoe lang je cyclus is en je de volgende maand gerichter kan starten met ovulatietesten. En als je je ovulatie niet kan vinden, gewoon om de dag seksen dan zit je altijd goed ;) succes!
 
Terug
Bovenaan