Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Hallo,



Ik ben per 1 okt gestopt met de pil.

Gelukkig weinig klachten.. ik ben zelden misselijk, wel een opgezette buik, en ik voel iedere dag wel steekjes in mijn onderbuik ( dezelfde steken die je kan krijgen als je ong. wordt) ik werd vrij snel ongesteld, waarschijnlijk de ontrekkingsbloed.. maar daarna geen enkel keer meer ongesteld geweest. ( 2 mnd verder) Mijn vriend heb Crohn en er werd tegen ons gezegt dat het nu juist een goede piriode is om zwanger te raken..ivm zijn ziekte die nu stabiel is, maarja zwanger worden plan je niet!  wat raden jullie aan na 2 mnd nog niet ong. geworden, en toch hopen op zwangerschap.



groetjes x
 
Hoi

Ik ben begin juni gestopt met de pil.

Ik ben moeder van een zoontje van 4 jaar. Nu dus aan de slag voor nummer 2.



Mijn cyclus is echt geen peil op te trekken. wordt steeds langer

Cyclus: 30-29-32-34-36 ongeveer.

Ik heb hier 4 jaar geleden geschreven onder een andere naam. deze veranderd omdat evt bekenden die bijnaam kunnen herkennen en we het niet verteld hebben.

 
Wauw Nanda! Wat heerlijk om het hartje te horen of niet?! Ik kreeg gister een echo filmpje doorgestuurd van een vriendin, super om te zeg! Lijkt me echt bijzonder.

@littlemouse al een zwangerschapstest geprobeerd?

@twd was je cyclus bij de eerste regelmatiger?
 
@Stefke Ik had altijd al een onregelmatige menstruatie.. Nu ongeveer zes maanden geleden gestopt en was tot op heden nog steeds niet ongesteld geweest. Dus gezien mijn voorgeschiedenis werd ik gelijk doorgestuurd.

@Nanda wat heerlijk om te zien! Moet vast heel bijzonder zijn geweest om te zien/horen.
 
Wow wat een berichtjes. Kijken of lukt via de telefoon.

-Nanda. Wat super vet!!!!!!!!! Vlekje wordt vlekkie.

- Nieuwe dames! Welkom en succes!



Hier morgen 5 weken, nog drie weken wachten op een echo!! Ik was gisteravond zo misselijk!! In de avond merk ik het echt wel na een drukke dag.
 
Terug
Bovenaan