Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

<p style="text-align: left;">@anky  ik gebruik sensitest dipsticks en ik doe het met mijn 2e urine van de dag om 10 uur smorgens das dus meestal 2 uur na mijn ontbijt dus volg alles goed op heb wel het idee dat de streepjes donkerder worden dus hopelijk krijg ik mijn eisprong nog</p>
 
Gefeliciteerd nieuwe zwangere en super leuk nanda dat filmpje ben echt blij voor je meid.

Hier ook begonnen met klussen na me miskraam heb het een plekje gegeven en ik

moet door gaan hoe moeilijk het is en hoe verdrietig ik ook ben zo iets wil je echt niet meemaken en ik was vrij snel zwanger had ik ook niet verwacht hopen dat ik weer snel

opnieuw zwanger mag raken en dit keer een gezonde en goeie zwangerschap moet nu alleen kijken wanneer ik weer me eisprong krijgt en ik heb van die clearblue testen gehaald om te kijken wanneer ik me eisprong krijgt.
 
Hier nog steeds geen teken van zwanger of ongesteld. Zit nu op dag 60... snap er niks van. Ronde 1 duurde maar 33 dagen...
 
- Wananda  Hoop dat alles goed met je gaat! En inderdaad hoop snel je eisprong te vinden! Duim voor je. Mag ik vragen met hoeveel weken het fout ging en wat je voelde?

- Mommies  Wat raar opeens! Hoe kan dat nou weer he? Testen zijn negatief?
 
Hoi lieve zonnebloem

bedankt voor je reactie.

Nou me eerste dag van me laatste menstruatie was 27 september ik zou dan volgens de vk toen vijf weken zijn voelde me ook echt zwanger super moe eetbuien rugpijn maag zuur enz 30 okt een cb gedaan en die gaf 1-2 weken zwanger.

nou 9 nov ging het mis was toen zes weken zwanger kreeg ik bloed in de ochtend voelde eigenlijk niks geen buikpijn geen kramp niks heel stom.

nou vk gebeld mog de volgende dag komen een echo gehad en er was dus niks te zien een lege vruchtzakje dus waarschijnlijk had ik het al verloren heel vreemd een vroege miskraam dus of ik was minder ver een van de twee ze kon ook niks zien of ik een mk had gehad ze heeft nog een zwangerschaps test gedaan en die gaf negatief aan. Nou ik naar huis en in de avond nog meer bloed en ik mocht naar het ziekenhuis ben helemaal onderzocht en weer niks te zien alles was schoon en zag er goed uit en ik was niet zwanger meer. Daar ook een test gehad ook negatief heel vreemd heb helemaal het gevoel niet gehad van een mk heb normaal gebloed zeven dagen lang mer drie dagen helderrood bloed als een menstru zonder enige kramp of buikpijn. Ben heel erg verdrietig erom en denk er elke dag aan maar heb besloten om er toch weer voor te gaan. Heb ook nooit een mk gehad en twee meiden dus dit wordt me derde kindje hooo dat ik snel weer zwanger mog worden.

liefst xx
 
-wananda: sterkte meid! Super naar!

-zonnebloem: testen zijn negatief. De HA zegt dat het kan omdat mijn lichaam nog ontregeld kan zijn van 12 jaar de pil. Ze vroeg hoe mijn menstruatie was voor de pil,  maar dat weet ik echt niet meer!
 
MommiesLife, wat vervelend zeg dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden. Voor je gevoel sta je dan toch stil. Krijg je geen verwijsbrief naar het ziekenhuis? Het kan nog wel 60 dagen duren...

Je kan misschien al beginnen met temperaturen. Dat is waarschijnlijk een van de eerste dingen die ze in het ziekenhuis zullen vragen om dat bij te houden.

Succes!
 
-Sanne, dat deed ik al maar daardoor werd het meer verwarrend...

maar... ondertussen ben ik vandaag ongesteld geworden!!!! Ja daar ben ik blij mee hahaha. Op naar ronde 3!
 
Terug
Bovenaan