Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

- Poeh! Ik hoop van alle geluk uit de wereld dat je het een plekje kan geven. Ik ben zelf erg bang ervoor. Lees zoveel verhalen erover. Overdag lukt het mij wel om nergens aan te denken maar in de avond als ik thuis ben.

- Mommies  Whoehoe!!! Dat het rode leger maar snel weer weg mag gaan maar wel goed dat het weer begonnen is na zolang. Vaag hoor dat het weer zo lang duurde. Ik kreeg ook de tip van temperatuur bij te houden maar dat vind ik zo gedoe dat ik dat bij voorbaat al niet ging doen.

- Sanne1979  Hoe gaat het verder met je?

Nog meer actieve mommies 2 be hier? :)

- NANDAA Hoe gaat met jou?
 
Hee zonnebloem! Hier gaat alles redelijk goed, op de astma na word nu ineens heel erg benauwd en zit continu tegen een longontsteking aan.. Heb de eerste kuur prednison en antibiotica al op..  voor de rest worden de andere kwaaltjes gelukkig minder! met de beeb gaat volgensmij alles goed! vorige week zag het er iniedergeval super goed uit! morgen weer een echo! ben benieuwd of onze Uk al weer is gegroeid :D

Die onzekerheid blijft zonnebloem! zelfs nu ik de grootste gevarenzone door ben blijf je nog bang om je uk te verliezen je hoort nix je voelt nog nix dus dat is ook logisch! over een paar weekjes maandjes gaan wij goed groeien en kunnen we de baby's voelen dus dan hoeven we ons minder zorgen te maken!! komt allemaal goed! heb vertrouwen in jezelf en in je ukkie!!
 
Ik ben jaloers op je hoeveelheid echo's. Heerlijk! Hoever ben je nu?

Bedankt voor je woorden. Zijn echt dagen dat ik echt geen symptomen heb behalve mijn tepelhof gevoelig en ik heb elke morgen echt honger. Van weekend wel steek gehad rechts en vandaag is die er weer maar die aanwezigheid had ik ook na de eisprong.

Ben niet echt meer moe dan normaal en schreef op andere forum al. Met mijn ruik is echt niks mis haha. Ruik nog hetzelfde en lust alles nog.
Je verwacht meteen dat alles anders is haha.

Volgende week komt moeder voor moeders op bezoek! En week erna echo. Spannend!
 
Waaaaaaauw vandaag echt een suuuuper mooie echo gehad! ons ukkie was aan het dansen en springen!! daarna nog even uitbundig aan het zwaaien en toen ging ie slapen en was niet meer wakker te krijgen!! hahaha wouden nog even een paar mooie plaatjes maar het lag zo lekker te slapen dat het geen super plaatjes zijn geworden hahaha lekker eigenwijs dus hahaha moet nu 3 weken wachten op de volgende echo.. Kan nu al niet wachten haha
 
Ik ben nu trouwens 10+3 weken zit in de 11e week.. bij mij gaan de kwaaltjes ook op en af.. vooral slapen is een probleem ben extreem veel moe maar ben om jet uur wakker een vervelend maarja niks aan te doen..

Spannend zonnebloem volgende week de eerste echo! super leuk lekker proberen te genieten
 
Nanda, super dat je zo'n mooie echo had. Blijft toch altijd een spannend moment denk ik en als het dan goed is, zal het vooral genieten zijn. Hoop ook zo dat onze echo goed is. We moeten nog 3 1/2 week wachten...

Zonnenbloem voor jou gaat de echo al opschieten. Doe je hem bij 7 weken?

Ik heb gelukkig geen last van misselijkheid, maar wel van moeheid. Dat wordt steeds erger. En ik moet op tijd eten anders word ik trillerig.

MommiesLife enerzijds fijn dat je ongesteld bent geworden, anderzijds had een positieve test beter geweest ;-). Op naar de volgende maand!
 
Tuurlijk was een positief beter geweest, maar liever ongesteld dan de onzekerheid van het wachten met negatieve testen en geen drupje bloed haha!
 
Nanda - we schelen ongeveer een maandje!! Wat fijn dat vlek zo goed gaat. Weet iedereen het al nu?

Sanne - nee met 8 weken! Volgende week komt moeders voor moeders. Dus nog twee wachten. Heb wel allemaal leuke dingen. Ben morgen precies (volgens mijn berekeningen) 6 weken.

Mommies - alweer opgeknapt? Of nog steeds last van menstruatie?
 
Terug
Bovenaan