Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Hoi! Nieuw hier, alhoewel ik stiekem al een tijdje mee aan het lezen ben! Gestopt met de pil (na 3 maanden, eerst een spiraaltje) en vind t allemaal erg spannend!! Spannend om te oefenen 'voor t eggie' en spannend als t is gelukt!! Ik vroeg me af of er nog meer meiden zijn die t eigenlijk ook best een eng/spannend idee vinden dat t straks (hopelijk) gelukt is. En wat dan...?!
 
@ Zonnebloem, vrijdag heb ik een echo gehad en toen was en een eitje gezien, dus druk geklust afgelopen weekend. Afgelopen maandag weer een echo gehad en toen was er geen eitje meer te zien dus moest laten bloedprikken op progesteron. En vandaag heeft mijn vriend zijn zaad moeten inleveren om dat ook direct te laten onderzoeken.

Morgen heb ik een telefonische afspraak met de gynacoloog om de uitslagen te horen en dan horen we ook hoe nu verder.
 
Spannend Liset, hopelijk lukt het jullie om snel zwanger te worden.

Zonnebloem je bent 1 week verder dan ik. Ik ben vandaag 5 weken. Toevallig ook vandaag iemand van Moeders voor Moeders gesproken en waarschijnlijk komt ze volgende week. Kleine moeite en als je daar weer andere stellen mee kan helpen.

Heb vandaag 2 keer weer dat gevoel in mijn onderbuik gehad, dat zeurderige/menstruatieachtige gevoel. Vannacht werd ik er wakker van. Natuurlijk weer gegoogled en het schijnt er echt bij te horen. Hopelijk vannacht een betere nacht!
 
Zonnebloem wij hebben het iedereen al verteld! en vandaag op fb gezet..  Ben het geheim houden zo zat hahah en je kan het bij mij al goed zien vooral savonds hele dikke opgezette buik.. Ben al niet de slankste en lijk nu wel al paar maanden verder haha spannend hoor!

Liset hopen dat je snel ook zwanger mag raken! je zit iniedergeval by de gynaecoloog op het goede adres dus fingers crossed!

Sanne jup ik heb dat ook heel erg gehad die zeurderige buikpijn! Ik maakte me er best er zorgen dacht het zal tog geen begin zijn van een miskraam maar bij mij is het zogoed al over dus dont worry probeer lekker te genieten!

Ik heb enorme rugpijn :( kan er ook slecht door slapen.. Heb een voedingskussen gekocht en dat word m'n slaapmaatje hopen dat het helpt..

Meintje hier het zelfde.. Gestopt in juli aubade eerste echte menstruatie gehad ik had enorm veel geluk en het is super snel gegaan bij mij maar dat is uiteraard niet vanzelfsprekend.. (helaas) en het is en blijft heel erg spannend iedere maand weer.. zal ik ongesteld worden ofniet, is er nu wat in m'n buik aan het groeien of niet.. En dan ja dan komt er (hopelijk) een positieve test maar dan dan is het weer spannend gaat het allemaal wel goed, horen de kwaaltjes er wel bij of.. Dat blijft denk ik wel haha maar super leuk probeer ook van het oefenen voor het eggie lekker te genieten ookal word je soms gek van jezelf hahah Good Luck

 
Meiden ik werd echt wakker van pijn in mijn baarmoeder. Dacht oh oh. Lees ik net jullie hebben het ook gehad.

Iets meer gerustgesteld.

Morgen verder reageren. Hoop zo weer te kunnen slapen.
 
De eerste maand voelde ik van alles en nog wat, maar werd ik gewoon ongi dus heb dat een beetje proberen los te laten. Ging vorige poging goed, deze ronde voel ik van alles, maar probeer het maar te negeren! Denk zelfs dat ik misselijk wordt van de extra folium, maar dat is voor een goed doel!

Wat is moeders voor moeders?
 
Meintje, Moeders voor Moeders houdt in dat zwangere vrouwen van week 6 tot 11 (als ik het goed heb) hun ochtendurine opvangen in flessen en daar wordt het hcg hormoon uitgehaald voor vrouwen die moeilijk zwanger worden. Zelf vind ik het een kleine moeite en hopelijk kan ik daar andere vrouwen mee helpen.

Liset, nog wijzer geworden van de uitslagen?

Ja, we moeten er wat voor over hebben om een kindje te mogen krijgen. Eerst zwanger zien te worden en als je dat bent, komen de kwaaltjes weer die je onzeker maken.

Ik was vanmiddag even bij de Bijenkorf en kon het niet laten om over de babyafdeling te lopen. Heb mezelf nog wel kunnen inhouden om iets te kopen, zo super schattig.
 
Terug
Bovenaan