Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

- Liset. Ik ben ook zeer benieuwd na de uitslag!! Hopelijk alles goed :)

Sanne - aaaah so cute he!! Ik kan ook niet wachten. Hebben jullie het al verteld?

Nansje - Hahaha ik ben ook niet super slank. En herken wat je zegt helemaal haha.  Hopelijk gaat het slapen al beter! Hoe heb je het verteld aan iedereen?

Meintje - Het lichaam is zo vaag af en toe. Heb elke ronde alles gevoeld. Wanneer zou je NOD moeten zijn?
 
Mijn ouders een kaartje met gefeliciteerd en jullie kado komt pas over 8 maand..

Mijn schoonouders een koffertje met ehbo eerste hulp bij oppassen met een romper speentje slab knuffeltje er in..

Bij de broers/zussen heeft m'n man een tshirt aangehad met de tent this is how a awesome daddy looks like..

En al onze vrienden die we het niet persoonlijk hebben verteld hebben we een filmpje gestuurd, wat foto's van babysokjes, een speen, een kalender met op de datum zelf een hartje en een stukje van het echo filmpje en aan het eind hoera wij worden papa en mama.. :D

 
Ooh het lijkt me zo leuk om dit aan iedereen te kunnen vertellen! Kan daar nu al uren over fantaseren haha. Zonnebloem, hebben jullie t al aan iedereen verteld?

Mijn nod zou rond m'n verjaardag zijn dus wie weet geef ik mijn man en mijzelf wel het beste verjaardagscadeau dat er is! Nog een weekje wachten... m'n cyclus lijkt redelijk stabiel namelijk (was het laatste half jaar met m'n spiraaltje al), maar heb vorige maand gemerkt dat ik echt pas na een week wil testen om een negatieve test te voorkomen. Liever de rode vlag uit dan die teleurstelling..
 
Meintje - dat snap ik super goed van een negatieve test. Ik was er altijd zo zenuwachtig voor!! Vooral als ze negatief waren en geen menstruatie te bekennen. Laat het dan ook maar komen.

- Nanda  super leuk!! Wij zitten er nu ook beetje over er het nadenken. Ook beetje creatief vertellen. Behalve vage vrienden dan :)

nog niks verteld hier. Ook nog een beetje vroeg. Binnenkort wel mijn paardenvriendin vertellen volgende week. Want dat valt wel op waarom ik niet meer rij dus een uitzondering. ;)
 
Ik heb het alleen aan mijn trainers verteld, verder weet niemand het nog bij ons. Wij willen eerst de echo afwachten en het met kerst vertellen aan familie en na oud en nieuw aan vrienden.

Het voelt nu toch anders als bij de 1e zwangerschap. Op zich zou ik het wel willen vertellen, want mocht het fout gaan dan ben ik daar ook heel open over. Maar toch nog even wachten.
 
Dat was ook de reden waarom bij het al redelijk optijd hebben verteld.. mocht het misgaan wil jr ook dat je bij mensen terecht kan met je verdriet dat je je verhaal kan delen.. En ik ben  vrij nuchter wat dat betreft heb al best veel echos gehad en alle keren groeide het goed en het hartje klopte goed dus geen reden om zorgen te maken.. En misgaan kan ook met bijvoorbeeld. 16 weken of tijdens de bevalling!  dus lekker doen waar je zelf het beste bij voelt!
 
Ik heb een paar keer iets gelezen over 'steekjes' in de onderbuik als voorteken. Nu heb ik af en toe ook steekjes, maar ook vaak een soort drukkend gevoel. Herkent iemand dit? Waarschijnlijk is t niets, want heb ook een megapukkel en opvliegers, alle tekenen van een aankomende ongi week dus :)
 
-zonnebloem: mijn ongi duurde zo'n 4 dagen. Van vorige week maandag tot donderdag. Vanavond ineens nog wel heeeeel donker bloed vanuit t niets... maar dat kan toch wel, toch?

 
Terug
Bovenaan