Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Ik zie het overzicht even niet, dus ik vraag het even.

Zijn er dames die juli/augustus zijn gestopt en ondertussen zwanger zijn? Of ben ik enige ongelukkige die nog steeds aan het oefenen is? ;-)
 
@ Zonnebloem,

Vrijdag opnieuw een echo bij de gynacoloog en dan horen we weer verder. Met het zaad van mijn vriend was alles goed, maar met mijn  bloedwaardes was van alles onduidelijk. Ik heb dus duidelijk PCOS maar ze kunnen  in de  bloedwaardes niet zien of er een eisprong is geweest. Maar er is misschien ook wel een kleine kans dat het deze maand goed is gegaan omdat ik wel een eitje had ontwikkeld. Als het goed is horen we vrijdag weer meer.

Dus het is allemaal een beetje onduidelijk op dit moment, wat voor ons ook wel erg onzeker is.
 
@alicia: er zijn nu zon 3 dames zwanger maar ik durf niet te zeggen of zij ook daadwerkelijk in augustus gestopt zijn met anticonceptie... en don't worry: wij zitten nu in ronde 3 en t is hier dus ook nog niet raak :(
 
Alicia, ik ben begin augustus gecurreteerd in verband met een miskraam en we zijn daarna weer door gegaan om zwanger te worden. Ik ben nu bijna 6 weken zwanger.

Ik weet als geen ander dat je snel zwanger hoopt te zijn, maar als je in juli/augustus gestopt bent en nu nog niet zwanger dan is dat echt niet extreem lang dat je bezig bent. Ik weet niet of het daardoor komt, maar eind oktober ben ik op mijn laatste dag van mijn menstruatie begonnen met acupunctuur en ik ben niet meer ongesteld geworden. Ben nog voorzichtig met blij zijn totdat ik de 8 weken echo heb gehad, maar ik vind het wel heel toevallig ;-).

Hopelijk heb jij ook snel een positieve test in je handen!
 
Hi Liset,

Ik heb deze maand ook te horen gekregen dat ik pcos heb en mijn vriend en ik hebben  over drie weken een afspraak bij de gyneacoloog. Hij moet dan ook zijn zaad na laten kijken en ik krijg dan als het goed is Clomid om een eisprong op te wekken. Ik hoop heel erg voor jou dat het deze maand gelukt is. Mocht dat niet zo zijn kunnen we elkaar misschien een beetje op de hoogte houden van onze afspraken. Is wel fijn om met iemand te praten die in het zelfde schuitje zit. Maar ik ga eerst deze maand heel hard voor jou duimen dat het gelukt is.



Liefs
 
Liset - he kak wat vervelend! Wel fijn dat het nu helder is en eventueel hulp. Duim heel erg voor je vrijdag op goed nieuws.

Ik was 15 juli gestopt met de pil. En 12 november een positieve test. Dus in ronde 4. Mijn ma kon al na baby's kijken en was ze zwanger. Dus vond bij mij al te lang duren. Mijn nichten zijn al 5 jaar bezig dus echt geluk.
 
26/8 spiraaltje eruit en nu ruim 8 weken zwanger.

Gister de eerste echo gehad.

We hebben een mooi kloppend hartje gezien.

20/12 de termijnecho!
 
Terug
Bovenaan