Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Ook nog steeds bezig en sinds vandaag hangt de rode vlag weer uit (een dag eerder dan ik had verwacht). Toch een beetje teleurgesteld, maar had t wel verwacht aangezien m'n lichaam duidelijke signalen gaf. Helaas, maar straks gewoon op naar ronde 4! Dit weekend lekker veel pepernoten, chocolade en wijn :)
 
Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest en ik moet morgen beginnen met medicijnen die de menstruatie opwekken en daarna beginnen met Clomid. Waarschijnlijk moet ik dan over twee weken een aantal dagen achter elkaar naar het ziekenhuis voor echo's om te kijken of de medicijnen werken. Dus weer afwachten..

Hoe gaat het bij de rest?
 
MamaLB - heerlijk nieuws!! Nog last van kwaaltjes?

Meintje - ai sterkte! Stom lichaam met de verkeerde signalen. Wel lekker effe weer wijn en nergens aan denken!

- Liset   Hopelijk geen heftige medicatie om op te wekken. Ik hoor goede verhalen over clomid. Het komt allemaal goed. Duim voor je mee.
 
@Alicia hier nog een van de juli/aug groep die nog niet zwanger is!

Hier  dus nog geen zwangerschap en zit vandaag op dag 30. Op dag 19 had ik een hele positieve ovulatietest dus ik verwacht as woensdag ongesteld te worden. Voel me wel mega misselijk en moe En heb echt op het juiste moment geklust ;) hoop echt dat het deze ronde raak is.

4j geleden hebben ze PCOS geconstateerd en ik mag meteen aan Clomid beginnen bij een kinderwens, maar ik wilde het zo graag eerst een jaar zelf proberen. Heb toch steeds stille hoop dat ik het echt zelf kan! En ik ben ook een paar kilo afgevallen.. maar nu na een half jaar onsuccesvol proberen, worden die hormoon toch erg aantrekkelijk..
 
Beste allen,

Ik kon geen juli groep vinden dus dan maar augustus, ik ben 4 juli gestopt met de pil, gelijk ongesteld en daarna, 6 augustus was ik zwanger.. helaas 5 weken later vroege miskraam gehad. Nu eindelijk na 48 dagen weer ongesteld.. na flink balen en onzekerheid nu op naar de 3e kans.. we blijven positief maar is niet altijd makkelijk als je cyclus zo verschillend is..

ik stopte trouwens na 15 jaar pil, dus ook noet heel vreemd dat mijn lichaam even moet wennen, maar wel jammer..
 
Terug
Bovenaan