Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Isatou: wat een geluk (bij een ongeluk) dat je zo snel zwanger was! Helaas nu opnieuw proberen en irritant he als je onregelmatig bent..? Gebruik je ovu testen?
 
Nee gebruik geen testen, we gaan hierna gewoon regelmatig aan de bak en hopen dat we gauw weer geluk hebben
 
Hoi dames

hier wachten nu op me menstruatie moet als het goed is overmorgen ongesteld worden volgens me app maar kan ook langer duren omdat ik geen regelmatig cyclus hebt ben beniewd heb wel las van steken bij me eierstokken en lichte buikpijn en hoofdpijn dus messschien zit het er toch aan te komen ook last van misselijkheid maar voel me ook grieperig dus kan van alles zijn nu wachten en dit keer laat ik me niet meer gek maken wacht het gewoon af  en ga ook niet meer gelijk testen als ik niet ongi wordt zie het wel vindt het al zo moeilijk dat ik een mk hebt gehad ben ook naar de dokter geweest en die zei ook rustig aan gw blijven klussen en de natuur zijn werk laten doen maar wel spanned of het gelukt is deze maand maar denk van niet drukke en leuke maand dus genoeg dingen om je hoofd ergens anders op te richten.
 
Jah ik test ook noet meteen meer.. maar t blijft toch in je hoofd dollen omdat je het zo graag wilt..

Wanneer heb jij mk gehad? En hoelang was je toen zwanger?

ik merk nu het wat langer duurt ik meer met de miskraam bezig ben dan in het begin.. maja, rustig afwachten en duimen..

 
Hoi isatou

ik kwam er achter met vijf weken en met zes weken een mk gehad en wacht nu op menstruatie heb ook een onregelmatig cyclus in Augustus gestopt met de pil na jaren slikken en netjes me stopweek gehad daarna 27 sepr me menstruatie gehad van een cyclus van 34 dagen en daarna niet meer ongesteld geworden en 30 okt een positief clearblue en 9 nov een mk gehad heb ook van die testen gehaald van clearblue maar geen touw aan vast te knopen tot op heden geen eisprong gehad met die testen dan he dus ik laat het gewoon los en ik zie het wel niet teveel mee bezig zijn en ontspannen. Sterkte ook.
 
Poeh meiden hoop echt dat jullie snel en gezond zwanger worden. Wat een nachtmerrie.

En idd laat jullie niet gek maken! Jullie weten iig dat je zwanger kan raken. Er komen leuke en drukke tijden aan. Hopelijk laat het jullie even los en is zo snel raak!

Hier gaat wel Oke. Ben grieperig en of dat nou aan het seizoen ligt of aan stipje! Merk wel dat ik in de avond wel snel in slaap val en misselijk als ik niet op tijd wat eet. Wat een drama is dat. En super gevoelige tepels. Draag snachts een sportbeha. Donderdagmiddag voor de eerste keer een echo. Super spannend!
 
Terug
Bovenaan