Dag dames!
Stefke, soms is het juist goed om even de kop te laten hangen en je er bij neer te leggen dat het lang gaat duren dit kan juist het zetje in de rug zijn waardoor het wel lukt..
Alicia er breekt weer een spannende tijd aan hopen dat het deze keer raak is zou wel een super mooi kerst kadootje zijn!
En zoals zonnebloem zegt er komen drukke gezellige tijden aan waardoor de tijd sneller gaat.. hoop van harte dat jullie allemaal snel mama mogen worden!
Zonnebloem wat leuk de eerste echo! en hoe Was het? zag alles er goed uit? en hoever ben je nu? ik slaap nachts ook nogsteeds met een sportbh super zere borsten! haha ben erg benieuwd
Ik zit nu in m'n 13e week de grootste gevarenzone voorbij gelukkig en het buikje begint al echt te komen
volgende week dinsdag hebben we weer een echo! super spannend kijk er nu al na uit om de uk weer te zien!
Hier gaat het nog niet super fijn continu longontsteking en benauwd
zit nu weer aan m'n oude medicatie die helaas wel schadelijk kan zijn voor de beeb.. Maar word streng onder controle gehouden gelukkig!! hopen dat ik snel beter word en weer lekker kan genieten
Voor de dames op het wachtbankje heel veel succes en geluk toegewenst
You go Girls!!