Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Alicia, wat goed! En nu fijne afleiding zoeken, en wie weet wel een extra kerstcadeautje!

Ik ben afgelopen dinsdag ochtend ongesteld geworden. Nu dus officieel een half jaar bezig.. Baal wel heel erg ondanks dat ik weet dat een half jaar helemaal niet lang is! En vooral niet voor iemand met PCOS!

 
Dag dames!

Stefke, soms is het juist goed om even de kop te laten hangen en je er bij neer te leggen dat het lang gaat duren dit kan juist het zetje in de rug zijn waardoor het wel lukt..

Alicia er breekt weer een spannende tijd aan hopen dat het deze keer raak is zou wel een super mooi kerst kadootje zijn!

En zoals zonnebloem zegt er komen drukke gezellige tijden aan waardoor de tijd sneller gaat.. hoop van harte dat jullie allemaal snel mama mogen worden!

Zonnebloem wat leuk de eerste echo! en hoe Was het? zag alles er goed uit? en hoever ben je nu? ik slaap nachts ook nogsteeds met een sportbh super zere borsten! haha ben erg benieuwd

Ik zit nu in m'n 13e week de grootste gevarenzone voorbij gelukkig en het buikje begint al echt te komen :D volgende week dinsdag hebben we weer een echo! super spannend kijk er nu al na uit om de uk weer te zien!

Hier gaat het nog niet super fijn continu longontsteking en benauwd :( zit nu weer aan m'n oude medicatie die helaas wel schadelijk kan zijn voor de beeb.. Maar word streng onder controle gehouden gelukkig!! hopen dat ik snel beter word en weer lekker kan genieten

Voor de dames op het wachtbankje heel veel succes en geluk toegewenst



You go Girls!!
 
Stefke: ik vind een half jaar ook stiekem al lang hoor. Maar er zijn inderdaad dames die al jaren bezig zijn, dus ik mag nog niet klagen. Het is stiekem ook frusterend dat iedereen om mijn heen zwanger is. Niet dat het jiemand gun hoor.. maar je kent het gevoel zeker ook wel..
 
Voordat ik op iedereen ga reageren....

Stip leeft!!! En hartje klopt :) over twee weken weer voor termijnecho.



Alicia - Ik duim met heel mijn duimen dat het gelukt is. Wanneer is je NOD? Hoop zo voor je.

Stefke - ik snap je gevoel heel goed. Ben je al gestart met clomid ed? Is dit je 1e ongesteld weer? Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan voor je.

Nanda - wat heftig zeg een longontsteking. En fijn dinsdag weer een echo. Hoop dat die medicatie niks raars doet met je kleine uk! Ik dacht dat ik super zenuwachtig zou zijn en emotioneel. Maar viel alles mee!! Ik moest zo nodig plassen dat ik echt zei snel kijken en dan ga ik meteen plassen. Mijn gevoel was dat het eigenlijk wel goed was en dat was zo!! Mijn stipje heeft een hartslag en alles klopt qua groei!! Over twee weken weer om termijn te bepalen want dat kon ze nu niet zo goed bepalen nog. Ik krijg wel meer echo's straks omdat ik beetje overwicht heb.... grrr. Er ben in de avond nog wel beetje te misselijk om mezelf te motiveren voor de sportschool. Denk van weekend aan onze ouders vertellen.
 
Nanda en Zonnebloem wat fijn dat jullie een mooie echo hadden. Weer een stapje verder. Ik ben aan het aftellen voor volgende week vrijdag. Gelukkig ging het vandaag wel beter met de misselijkheid, hopelijk blijft het zo. Mijn borsten zijn ook nog gevoelig en had vanmiddag ook weer een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Ik ga ervan dat dit positieve symptomen zijn.

Meiden die nog niet zwanger zijn, wel positief proberen te blijven. Zelf ben ik enthousiast over acupunctuur. Ik was gelijk zwanger. Misschien het overwegen waard. Baat het niet, schaad het niet.
 
Ik vind het zo irritant dat ik nog geen vaste cyclus heb. Kan zo niks vaststellen. Wilde deze ronde ook geen ovutesten doen omdat ik dan er te veel mee bezig ben. Stiekem ben ik dat toch wel. Als ik 28 dagen ben deze maand dan had ik maandag de eisprong. Niet gevoeld. Voelen jullie die trouwens? Maar anyway dan hebben we op t goede moment geklust. Namelijk zaterdag en maandag. Maar als ik weer meer dan 30 dagen ben dan zit ik nu. Ik ben echt snotverkouden en mijn vriend is ook niet fit dus er wordt nu niet geklust :( Hopen dan maar op 28 dagen... maar wie zal het zeggen?
 
Nanda en Zonnebloem, wat fijn! En een spoedig zwangerschap gewenst.

Inderdaad spannend, vooral dat wachten tot.. Ik duim ook voor mezelf mee, he he..
 
Mommies: ik merk dat ik rond die tijd pukkeltjes krijg, meer slijmerig afscheiding en steekjes in de onderbuik, richting de lies. Grappig, voorheen nooit gemerkt. Nu je er mee bezig bent, ga je bewust opletten.
 
Terug
Bovenaan