Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Mommies - Ik had echt soort steek links of rechts. En felle steek al die was gesprongen zeg maar. Hoop dat het raak is geweest!

Sanne - volgens mij hebben we redelijk dezelfde symptomen. Ik heb ook een fixe verkoudheid te pakken al 2 weken die niet echt bevorderd om helemaal top te voelen.
 
Dames, zijn jullie al toevallig bezig met de verzekeringen? Ik verwacht komend jaar toch in verwachting te raken, dus ik zit even de premies te bekijken. Heeft iemand tips?
 
hoi dames hier nu drie dagen overtijd en had getest vandaag maar helaas nog geen teken van ongi dus spannend messchien wordt ik het later wie weet nu helaas afwachten en met kriebels in me buik heb wel last van symtomen opgebazen gevoel dikke buik heel moe misselijk kan koffie niet uitstaan normaal een koffie leut steken in me buik witte room afscheiding maarja ik wat het wel af.

Liefst
 
Hoi meiden,

Hier al even niet geschreven. Afgelopen weken zijn vooral vermoeiend geweest.

Ik slaap slecht en ben een aantal weken flink misselijk geweest. Maar de misselijkheid wordt langzaam minder en het lijkt erop of ik iets meer energie krijg.

Dus ik mag niet klagen. 20 december de termijnecho. Ben nu zo'n 10 weken.

Succes voor jullie allemaal! Hopelijk snel positieve testen voor jullie.
 
Wananda - het zal echt top zijn meis!! Weet je al meer?

Mama-Lb - poeh nog even wachten dus! Duurt lang zeg. Of heb je al een echo gehad? Hopelijk misselijkheid minder. Scheelt al de helft.
 
Hoi lieve zonnebloem,

nee heb niet meer getest ben nu vijf dagen overtijd durf niet bang voor een teleurstelling wacht nog een weekje af en anders ga ik weer testen hou jullie op de hoogte.

Liefst.
 
Oooh ik vind het heel spannend voor je!!! Duim duim duim duim

Van weekend mijn ouders en schoonouders verteld. Door dolle heen!! Krijg nu al appjes van mijn ma met spullen die ze vind op internet haha.
 
En Wandana? Goed nieuws?

Ik zit nu op dag 24 van ronde 3. Gezien ik bij ronde 1 een cyclus had van 33 dagen en ronde 2 60 dagen durf ik nou niet te zeggen wanneer ik zou kunnen testen (als dat nodig blijkt te zijn ;)) Wel zo gek dat ik sinds gisteren een gevoel heb dat ik mss wel zwanger ben. Niet dat ik echt klachten heb... heel soms prikkelbare borsten en prikkelbare eierstokken en soms een vlaag van misselijkheid, maar verder dus niet... ik hoop er nu vast te veel op. Grrrr...! Nog even wachten en dan weten we t weer.
 
Terug
Bovenaan